Junitråden!

Klar for årets siste avslutning for barna.

Min er neste uke men inkluderer ikke pølser på bål. ;)

Jeg er helt i svime i dag. Sovnet på sofaen. Nå blir det snart mat. Jeg er varm og uopplagt og har vondt og denne dagen suger! Og mannen har jobbhelg, hurra!!! o_O
Jaja. Får håpe at fornuften slår inn slik at jeg legger meg til riktig tid.

0qqs c ,
En kopp kakao kanskje?
Kakao hadde sikkert vært lurt å ha med.

Men. Fersig. De fleste ungene badet, mine hadde ikke badetøy, det var knott de kjeder seg og en måtte på do. De voksne i den klassen kjenner hverandre og inkluderer ikke.

Vi gikk hjem.

0qqs c ,

Kakao hadde sikkert vært lurt å ha med.

Men. Fersig. De fleste ungene badet, mine hadde ikke badetøy, det var knott de kjeder seg og en måtte på do. De voksne i den klassen kjenner hverandre og inkluderer ikke.

Vi gikk hjem.

Jeg tenkte på din sommeravslutning. Regnet med at det var siste dag før ferien du refererte til :)

Jeg tenkte på din sommeravslutning. Regnet med at det var siste dag før ferien du refererte til :)
Nei. Mkn sommeravslutning med jobb er på mandag.

Escape room og pizza på Egon.

Min siste arbeidsdag et neste fredag og da kanskje kakao ja. Ungene får jo med brus eller saft og godteri i morgen på siste skoledag

Færre avganger? Kjedelig når sommerrutene ikke passer inn med når man begynner på jobb.

Ja... Skjønner at dei vil ha ferie men måtte dei ta det før sfo stenger? Ikkje alle går på ferie før sfo stenger. Rekker jobb når ungene er hos mor mi.

Nei. Mkn sommeravslutning med jobb er på mandag.

Escape room og pizza på Egon.

Min siste arbeidsdag et neste fredag og da kanskje kakao ja. Ungene får jo med brus eller saft og godteri i morgen på siste skoledag

Ooooh, skikkelig greier! Har du prøvd escape room før?

Back
Topp