Junitråden!

Og som vanlig får jeg først tid til å komme inn hit når det er leggetid :P

Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Føler meg motløs og deprimert.

Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Uff da, ikke godt å høre :(
Masse god bedring til deg.
Så lenge lenge hun får MME vil det kanskje ikke være så dumt at han tar med tulla hjem slik at du får kommet deg ordentlig i ro og fred.

Det er IKKE noe galt i å la pappaen ta over mens du kommer deg på sykehuset.
Der IKKE noe galt i å gi babyen MME når man ikke klarer amming
Det gjør deg IKKE til en dårlig mor, snarere tvert i mot, en baby (og et barn for den saks skyld) trenger en mor som orker, en mor som noen ganger ser at hun trenger hjelp fra faren, en mor som ser at det er viktigere at babyen før mat enn at mor strever med amming til øynene går i kryss

God bedring. Du må tenke på deg selv og, babyen har det bra så lenge du har det bra.

Huff da :(
Men du, skulle du ønske å amme senere når du ikke bruker sterke smertestillende lenger så er det fullt mulig å få det til. Det krever at du pumper veldig ofte en stund, men det er mulig. Kvinner som aldri har født barn kan visstnok få det til, man har jo utstyret. Så om du virkelig vil så er det håp. Men det er helt ok å gi mme, du har faktisk ikke noe valg når situasjonen er som den er. Og så må du huske at du nettopp har født. Du har masse hormoner som løper løpsk i deg som gjør deg ekstra følsom. Og så hadde du sikkert en viss formening om hvordan barseltiden ville bli, og når det ikke ble sånn så ble alt vanskelig. Husk at du ikke er alene. Mange har følt på akkurat de følelsene du har nå. Det er ok å bryte sammen, du er ikke en dårlig mor av den grunn. Jeg håper at du blir frisk igjen kjapt, slik at du får kommet deg hjem til den barseltiden du ønsket deg ❤️

Jeg har et gedigent myggstikk på et kne. Da er det kjekt å ha en hårbørste som kan brukes som kløpinne!

God morgen
Dusje, reise på besøk, på rema og hente en drøss med varer + isdisk sammen med de to andre ansvarlige , opp i kiosken å få på plass alt sammen, hjem å bytte så opp på skolen for generalprøve og så 7 klasse avslutning

God morgen
Dusje, reise på besøk, på rema og hente en drøss med varer + isdisk sammen med de to andre ansvarlige , opp i kiosken å få på plass alt sammen, hjem å bytte så opp på skolen for generalprøve og så 7 klasse avslutning
Håper dere får en fin avslutning

Sender deg en kjempeklem!

Eehh....tror ikke jeg vil vite hvilken kompis dette er!:confused:

Jeg valgte å ignorere det innlegget, mentalt altsåø Nå kom deg igjen. Jeg kjenner liskom noe overalt på kroppen. ugh

God morgen
Travelt med andre ord

Back
Topp