Her var det pakking pinsehelgen , helgen som var og nå torsdag reise vi bort pp ferie
Trenge ferie frå ferie snart

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det pakking pinsehelgen , helgen som var og nå torsdag reise vi bort pp ferie

Ja det i grunn litt skremmende!Ja nå nærmer det seg![]()
Skjønner
Ha ha jaTrenge ferie frå ferie snart![]()
Ja det blir det.Men blir bra da![]()
Det skjønner jegJa det blir det.
Men rart å komme hjem etter 5 måneder borte
Nyt dagene!Her koser vi oss i babyboblen. Mye avslapping og kos med nydelige Frøkna vår.
Høres litt intenst ut kanskje?Kjekt når man prøver å gå videre og date, men han som er interessert vil vite kor tid eg går heim frå byn, når han gikk heim før.. Og som forvente at han har krav på meir av min fritid enn vennene mine. Dette er ikkje seriøst, eg sa me kunne gå på kino 1 gang. Korleis hadde dykk reagert?
Kos dere på turDanmark idagjeg må bare få badet unger, dusjet meg selv og pakke alt til vi skal reise
![]()
Håper det dukker opp noe for deg snartSjekker den lokale "finn.no" og "nav.no" og "indeed.com" hver dag....
Guri, så flinke de er!!Ja, altså, det begynte 1. juni, men begge ungene mine leste seg over nivå 10 i løpet av den første uka... De smalt på med stor iver, lettleste bøler, leste for lillesøster, leste sommerleshistorien og løste oppgavene og kodeordet og i det hele tatt...De passerer trolig 20 i løpet av juni... Så faller nok hastigheten deres en del da, men de får en del påoeng av tykke bøker i form av lydbok på bilferie. Mellomste har hørt lydbøker bia skolenettbrettet også
Elstremann lånte en gutta i trehuset på lørdag, den gjør han ferdig i dag, det er letttjente poeng det... Han får låne seg noe med litt flere ord pr side...
Guri, så flinke de er!!![]()
Samme her!Siste uke på skolen for eldste. Jeg kan ikke fatte at hun snart er ferdig i første klasse!!! Hvor ble tiden av???
Håper alt er bra med degHar ikke fått vært her inne enda. 17 dager med kaos pga flytting, sykdom og blødninger
HahaJeg må skjerpe meg med godisinntaket! Jeg holder på med å kvitte meg med det vi har liggende. Så nå er jeg veldig mett......
![]()
Samme her!førsteklassingen er ferdig med et helt skoleår liksom?!
Hahatømmer du skaper??