Junitråden!

For sikkerhets skyld dobbeltsjekka jeg torsdagens invitasjon, nope, det var badevika, ikke uteskoleplassen. Mao, en badeplass egentlig. Mulig å grille der også altså, og akkuratn å meldes det ikke øs pøs hele dagen som det var meldt opprinnelig, men jeg er nå en anelse tvilende til opplegget og lurer på om ikke å flytte det til uteskoleplasen (bittelitt lenger å gå, men altså tak over hodet) er å anbefale. Badevær er det uansett ikke.

Kjekt når man prøver å gå videre og date, men han som er interessert vil vite kor tid eg går heim frå byn, når han gikk heim før.. Og som forvente at han har krav på meir av min fritid enn vennene mine. Dette er ikkje seriøst, eg sa me kunne gå på kino 1 gang. Korleis hadde dykk reagert?
Høres litt intenst ut kanskje?:)

Ja, altså, det begynte 1. juni, men begge ungene mine leste seg over nivå 10 i løpet av den første uka... De smalt på med stor iver, lettleste bøler, leste for lillesøster, leste sommerleshistorien og løste oppgavene og kodeordet og i det hele tatt...De passerer trolig 20 i løpet av juni... Så faller nok hastigheten deres en del da, men de får en del påoeng av tykke bøker i form av lydbok på bilferie. Mellomste har hørt lydbøker bia skolenettbrettet også

Elstremann lånte en gutta i trehuset på lørdag, den gjør han ferdig i dag, det er letttjente poeng det... Han får låne seg noe med litt flere ord pr side...
Guri, så flinke de er!!:D

Back
Topp