Junitråden!

God ettermiddag damer!
Hvordan har dagen hvert?

Jeg er utslitt i hodet. Mannen lager middag nå. Etterpå må jeg nok sette på en klesvask og noen må støvsuge og rydde stua. Det ser ut som et katastrofeområde.

Trøtt.no
Kengubarnet er ute med kjæresten, mannen spiser og jeg driver på ute men vil egentlig sove

Fin dag her
Din da?
så bra!

Her det hvert action i dag.
Hjemmesykepleien har hvert her på sykehuset å fått opplæring og hilst på oss.
Vi har hatt møte med lege og sykepleiere om hjemmebehandling, planlegging av videre behandling, kontroller og møter.
Å fått en halv million papirer og info :P

Nærmer seg hjemreise! :wideyed:

så koselig med grilling i skogen! <3
kos dere masse!
Det begynte å pøsregne da vi dro.... Men ne, det ble en hyggelig stund på uteskoleplassen til skolen, så der er en gapahuk og ei bålpanne slenge og litt tau her og der etc

så bra!

Her det hvert action i dag.
Hjemmesykepleien har hvert her på sykehuset å fått opplæring og hilst på oss.
Vi har hatt møte med lege og sykepleiere om hjemmebehandling, planlegging av videre behandling, kontroller og møter.
Å fått en halv million papirer og info :p

Nærmer seg hjemreise! :wideyed:
Ja nå nærmer det seg :dance011:dance018

Altså, jeg var et sted her i dk og hentet en pose fra to good to go. Og så sykt mye vi fikk :eek:

Vedlegg

• IMG_20190618_193902.jpg
    IMG_20190618_193902.jpg
    66,2 KB · Visninger: 11
Pakke, pakke og pakke
Føler vi bare pakker for tiden :confused:

Samme her :) Først pakka til pinsen, heim og vaska alt det, så pakka det ned igjen får yngste skal til mormor og me reise om 11 dagar :) Jobber i 10 dager til, før 1 uke ferie. Så jobbe sammenhengende til 16.8 :D

Samme her :) Først pakka til pinsen, heim og vaska alt det, så pakka det ned igjen får yngste skal til mormor og me reise om 11 dagar :) Jobber i 10 dager til, før 1 uke ferie. Så jobbe sammenhengende til 16.8 :D
Her var det pakking pinsehelgen , helgen som var og nå torsdag reise vi bort pp ferie

Back
Topp