TakkKult bilde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKult bilde![]()
Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...Nyt dagene!![]()
Uff da, ikke godt å høreVanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Føler meg motløs og deprimert.
Takk, like såHåper alt er bra med deg![]()
fått flyttet ferdig og er fortsatt gravid og babyen har det fint. Kjente dult igår 
God bedring. Du må tenke på deg selv og, babyen har det bra så lenge du har det bra.Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Smart! Det er masse mygg nå, heldigvis reagerer jeg ikke på stikk. Enda..Jeg har et gedigent myggstikk på et kne. Da er det kjekt å ha en hårbørste som kan brukes som kløpinne!
Håper dere får en fin avslutningGod morgen
Dusje, reise på besøk, på rema og hente en drøss med varer + isdisk sammen med de to andre ansvarlige , opp i kiosken å få på plass alt sammen, hjem å bytte så opp på skolen for generalprøve og så 7 klasse avslutning
Sender deg en kjempeklem!Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Gooood morgenGod morgen![]()
Det tror jrg vi gjørHåper dere får en fin avslutning
Eehh....tror ikke jeg vil vite hvilken kompis dette er!Komt meg i seng men fikk besøk i senga av ein kompis på 8 bein![]()
Eehh....tror ikke jeg vil vite hvilken kompis dette er!![]()
Travelt med andre ordGod morgen
Dusje, reise på besøk, på rema og hente en drøss med varer + isdisk sammen med de to andre ansvarlige , opp i kiosken å få på plass alt sammen, hjem å bytte så opp på skolen for generalprøve og så 7 klasse avslutning
Nei æsjEehh....tror ikke jeg vil vite hvilken kompis dette er!![]()

God morgen! Planer?God morgen![]()