Jupp er detUte på tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp er detUte på tur?
Hvor da?Jupp er det
Lite skravling herfra frem til 6 juli hvertfall men litt kan jeg skravleGod morgen!og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...
Jaja.
Men hva sier dere damer, skal vi prøve å få opp tempoet og skravla både i skravletråden og på forumet? Det er så stille her. Og det er bare 9 dager igjen av juni..
Hvor blir det av sommeren forresten?
GratulererGod morgen.
I dag har jeg og min mann vært kjærester i 18 år, det er 13 år siden vi feiret femårsdagen vår. Jeg hadde laget tre retters middag og vi hadde kjøpt gaver til hverandre. Eller, jeg hadde kjøpt ham klokke han hadde... vel, ikke egentlig kjøpt en gave, som han sa. Han gikk ned på kne og fridde. 21-06-06 står det i ringen jeg har på meg. På søndag har vi vært gift i 12 år. Silkebryllup.
God morgen!og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...
Jaja.
Men hva sier dere damer, skal vi prøve å få opp tempoet og skravla både i skravletråden og på forumet? Det er så stille her. Og det er bare 9 dager igjen av juni..
Gratulerer![]()
Litt utenfor TorreviejaHvor da?
Litt utenfor Torrevieja
Hørtes deilig ut. Kos dere
Gratulerer med 40 tus innleggGod morgen!og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...
Jaja.
Vet ikke.Ånei
Men er det tegn på omgangssyke da? Du har ikke fått matforgiftning?
Ååhh, så kjipt å høreVanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Føler meg motløs og deprimert.
Ååh, så herlig å høre!Takk, like såfått flyttet ferdig og er fortsatt gravid og babyen har det fint. Kjente dult igår
![]()