Junitråden!

God morgen! :D og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...

Jaja.

Men hva sier dere damer, skal vi prøve å få opp tempoet og skravla både i skravletråden og på forumet? Det er så stille her. Og det er bare 9 dager igjen av juni..

Hvor blir det av sommeren forresten?

God morgen.

I dag har jeg og min mann vært kjærester i 18 år, det er 13 år siden vi feiret femårsdagen vår. Jeg hadde laget tre retters middag og vi hadde kjøpt gaver til hverandre. Eller, jeg hadde kjøpt ham klokke han hadde... vel, ikke egentlig kjøpt en gave, som han sa. Han gikk ned på kne og fridde. 21-06-06 står det i ringen jeg har på meg. På søndag har vi vært gift i 12 år. Silkebryllup.

God morgen! :D og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...

Jaja.

Men hva sier dere damer, skal vi prøve å få opp tempoet og skravla både i skravletråden og på forumet? Det er så stille her. Og det er bare 9 dager igjen av juni..

Lite skravling herfra frem til 6 juli hvertfall men litt kan jeg skravle

God morgen.

I dag har jeg og min mann vært kjærester i 18 år, det er 13 år siden vi feiret femårsdagen vår. Jeg hadde laget tre retters middag og vi hadde kjøpt gaver til hverandre. Eller, jeg hadde kjøpt ham klokke han hadde... vel, ikke egentlig kjøpt en gave, som han sa. Han gikk ned på kne og fridde. 21-06-06 står det i ringen jeg har på meg. På søndag har vi vært gift i 12 år. Silkebryllup.
Gratulerer :)

Jaja.

Tja, vi får se, jeg merker at det er stille, men skravler nå egentlig det jeg klarer og finner tid til.

Jaja.

Gratulerer med 40 tus innlegg :)

Siste skoledag i dag :) bare værst jeg ikke får ferie før uke 29 :(
Men men turnusen er såpass grei mannen ikke trenger å bruke opp alle feriedagen sine alene med unga ;)
Hvordan forklare minsten hun må på SFO nå de store får være alene hjemme

Her tordner det innomhus i dag..... På tide å ta en tur ut og få kjølt ned litt. Yngste er i "ta på alt og søl med alt og velt alt og gjør alt man ikke får lov til og ikke hør etter" modus. Slitsomt når en da skal spise frokost sammen og har begrenset med plass, og den ene ungen spiser gluten og den andre glutenfritt...... Men nå er det snart tid for dupp :D

Vanskelig å nyte for tiden. Kommet ut av operasjon; fikk noen byller på baken de måtte kutte opp. Så nå ligger jeg her på siden og kan ikke bevege meg stort... vurderer å sende mann og barn hjem så de kan komme inn i rutiner, da jeg måtte gi opp ammingen for ordentlige smertestillende, så nå får hu nan...
Føler meg motløs og deprimert.
Ååhh, så kjipt å høre:(
Hvor lenge må du være der? God bedring!❤️

Back
Topp