Junitråden!

God morgen
Strålende sol , vi skal på kjøpesenteret en tur så ut til svigerinne og niese før vi skal tilbake til øyen og møte nevø på skolen kl 13
Så drar vi hjem i ettermiddag.

God morgen jenter.
Håper dere skal nyte dagen!
Her blir det kaffe i sola så fort legevisitt og fysio er over :)

Premie? har ikke den akkurat begynt? :)

Ja, altså, det begynte 1. juni, men begge ungene mine leste seg over nivå 10 i løpet av den første uka... De smalt på med stor iver, lettleste bøler, leste for lillesøster, leste sommerleshistorien og løste oppgavene og kodeordet og i det hele tatt...De passerer trolig 20 i løpet av juni... Så faller nok hastigheten deres en del da, men de får en del påoeng av tykke bøker i form av lydbok på bilferie. Mellomste har hørt lydbøker bia skolenettbrettet også

Elstremann lånte en gutta i trehuset på lørdag, den gjør han ferdig i dag, det er letttjente poeng det... Han får låne seg noe med litt flere ord pr side...

God morgen jenter.
Håper dere skal nyte dagen!
Her blir det kaffe i sola så fort legevisitt og fysio er over :)

Du får nyte sola.

Det er sol her også, men det er meldt skyer innen jeg er ferdig på jobb, så vi får se.

Ja, altså, det begynte 1. juni, men begge ungene mine leste seg over nivå 10 i løpet av den første uka... De smalt på med stor iver, lettleste bøler, leste for lillesøster, leste sommerleshistorien og løste oppgavene og kodeordet og i det hele tatt...De passerer trolig 20 i løpet av juni... Så faller nok hastigheten deres en del da, men de får en del påoeng av tykke bøker i form av lydbok på bilferie. Mellomste har hørt lydbøker bia skolenettbrettet også

Elstremann lånte en gutta i trehuset på lørdag, den gjør han ferdig i dag, det er letttjente poeng det... Han får låne seg noe med litt flere ord pr side...
Oij! så flott! det må jeg si imponerer!!!

Så flinke!
Hva er premien?

Oij! så flott! det må jeg si imponerer!!!
Tja, jeg er ikke like imponert, storebror på 11 lete en bråte "lær å lese" bøker fordi det ga kjappe sider....

Søstra på 8 har sånnsett gjort en mer ærlig innsats.

Så flinke!
Hva er premien?
Han valgte et sånn magnet-bokmerke. Trolig velger hun det samme. Ellers er det type armbånd, gymsekk og annet sånt småplukk. Premie på nivå 10 og 20 og 30

Jeg har lovd å kjøpe en premie til den som kommer til 40. Da må de reelt lese en del. Hele poenget er jo å holde oppe lesehastigheten over ferien så dette prioriterer vi

Siste uke på skolen for eldste. Jeg kan ikke fatte at hun snart er ferdig i første klasse!!! Hvor ble tiden av???

Siste uke på skolen for eldste. Jeg kan ikke fatte at hun snart er ferdig i første klasse!!! Hvor ble tiden av???
Jeg har ei ejg nettopp fulgte til første skoledag som har ei uke igjen av 2. Klasse.

Og storebroren er strakt ute av 5! Hva skjer?

Har ikke fått vært her inne enda. 17 dager med kaos pga flytting, sykdom og blødninger

Back
Topp