Kos deg på jobbGod morgenPå veg til jobb
Håpa eg rekker innom butikk etter eple og banan, det blir frokost
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på jobbGod morgenPå veg til jobb
Håpa eg rekker innom butikk etter eple og banan, det blir frokost
![]()
Premie? har ikke den akkurat begynt?Mellomste skal få seg eget lånekort og vi skal hente premie fra sommerles og låne litt bøker. Så det blir bra det, tenker jeg
Premie? har ikke den akkurat begynt?![]()
God morgen jenter.
Håper dere skal nyte dagen!
Her blir det kaffe i sola så fort legevisitt og fysio er over![]()
Oij! så flott! det må jeg si imponerer!!!Ja, altså, det begynte 1. juni, men begge ungene mine leste seg over nivå 10 i løpet av den første uka... De smalt på med stor iver, lettleste bøler, leste for lillesøster, leste sommerleshistorien og løste oppgavene og kodeordet og i det hele tatt...De passerer trolig 20 i løpet av juni... Så faller nok hastigheten deres en del da, men de får en del påoeng av tykke bøker i form av lydbok på bilferie. Mellomste har hørt lydbøker bia skolenettbrettet også
Elstremann lånte en gutta i trehuset på lørdag, den gjør han ferdig i dag, det er letttjente poeng det... Han får låne seg noe med litt flere ord pr side...
Så flinke!Ja, altså, det begynte 1. juni, men begge ungene mine leste seg over nivå 10 i løpet av den første uka... De smalt på med stor iver, lettleste bøler, leste for lillesøster, leste sommerleshistorien og løste oppgavene og kodeordet og i det hele tatt...De passerer trolig 20 i løpet av juni... Så faller nok hastigheten deres en del da, men de får en del påoeng av tykke bøker i form av lydbok på bilferie. Mellomste har hørt lydbøker bia skolenettbrettet også
Elstremann lånte en gutta i trehuset på lørdag, den gjør han ferdig i dag, det er letttjente poeng det... Han får låne seg noe med litt flere ord pr side...
Tja, jeg er ikke like imponert, storebror på 11 lete en bråte "lær å lese" bøker fordi det ga kjappe sider....Oij! så flott! det må jeg si imponerer!!!
Han valgte et sånn magnet-bokmerke. Trolig velger hun det samme. Ellers er det type armbånd, gymsekk og annet sånt småplukk. Premie på nivå 10 og 20 og 30Så flinke!
Hva er premien?
Jeg har ei ejg nettopp fulgte til første skoledag som har ei uke igjen av 2. Klasse.Siste uke på skolen for eldste. Jeg kan ikke fatte at hun snart er ferdig i første klasse!!! Hvor ble tiden av???
Jeg har ei ejg nettopp fulgte til første skoledag som har ei uke igjen av 2. Klasse.
Og storebroren er strakt ute av 5! Hva skjer?
Ja, vet du?Brems farten! Vi trenger mer tid! <3
Ja, vet du?
Minstejenta mi. Hun har to små år igjen i bhg
Har ikke fått vært her inne enda. 17 dager med kaos pga flytting, sykdom og blødninger
Har ikke fått vært her inne enda. 17 dager med kaos pga flytting, sykdom og blødninger
Nyter å være rundt familien , trist å måtte dra hjem i grunnGod morgen vakre!
Håper dagen bli bra!