Ikke i bruk
Forumet er livet
God morgen! Soooool
.
Ønsker dere en strålende dag
Ønsker dere en strålende dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen! Soooool.
Ønsker dere en strålende dag![]()
God morgen!Jeg ble vekket av mannen kl 04:30 "duuu? jeg bare kom på at i dag kl 17:00 skal vi til skredderen. ville bare si det". Jeg hadde da hjertebank og skjønte ikke hvorfor jeg ble vekket kl. 04:30 så jeg var lys våken... Trøkke på telefon i 30 minutter også stod jeg opp 05 i stedet for 07 som planlagt
Og nå sitter jeg på jobb. Jeeee jeee
Akkurat like lite lyst, akkurat like stressa at hver person som kommer gående i gangen er sjefen min. Jaja, på Torsdag er det ferdig og Fredag hjemmekontor.
Ja å dq har de like stor rett til støtte
Du trenger seriøst en ny jobb.
God mirgenGod kveld/natt.
Håper alle har hatt en god helg!
Jupp er nok detJa det ble det. Varmt og tungt de første timene, så jeg fikk ikke gjort en ting i huset. Tåler varme dårlig. Men sånn er det innimellom![]()
God morgenGod morgen
Sitter her og ammer og lytter til regnet
Koselig lyd, selv om det ikke er så stas med regn nå når vi vil ha sommer![]()
God morgenGod morgen! Soooool.
Ønsker dere en strålende dag![]()
God turDanmark idagjeg må bare få badet unger, dusjet meg selv og pakke alt til vi skal reise
![]()
Ja å det er min menigEtter loven ja.
Kos dere på biblioteketTre unger vasket og kledd på og fakrisk våknet, derved er humøret bedre. Fint.
Mannen har dradd, kommer ikke hjem før ungene er i seng. Mellomste skal ta lagbilde med fotballen 1730 og jeg har lovet gjengen biblioteket som er åpent til 19
Så da får jeg få opp og lage frokost, og glede meg til neste uke, da sier jeg "flott, puss tenner og ut i bilen" på dette tidspunktet, kjøre før køa og droppe dem av hos mine foreldre for frokost. Men denne uka er det enda skole, og derved frokost hjemme før de skal avsted
Med andre ord, du satt stille?Garmin ja, og det var ingen reelle problemer. Skittene bare endret seg ikke.... For jeg så på klokka![]()
Håper du finner noe snart. Litt tørke nå før sommeren kanskje? Ofte det. For de som skal ansette har ferie snartSjekker den lokale "finn.no" og "nav.no" og "indeed.com" hver dag....
Jeg bare trodde jeg hadde endret til skritt og skjønte ikke hvorfor den ikke talte oppover. Til jeg innså den sto på klokke.Med andre ord, du satt stille?
Min endrer seg når jeg beveger på meg
Mellomste skal få seg eget lånekort og vi skal hente premie fra sommerles og låne litt bøker. Så det blir bra det, tenker jegKos dere på biblioteket