GrøssRabarbra dyppet i sukker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GrøssRabarbra dyppet i sukker...
Hva har dere gjort?Da er vi på vei hjem etter en flott dag![]()
Flinke dere er daJeg og mannen har jobbet litt i hagen nå. Fått plantet litt, rengjort til kaninene, klippet gress, flyttet litt på ting og tatt vekk litt ugress i grønnsakshagen. Den er så fin
Potetene er digre!!! Lurer på om vi må vanne litt når sola har gått ned, for det skal visst bli nærmere 30 grader i morgen. Nå er det på tide å ta klesvasken!!! Heldigvis er vi to om det ^^
Har det tipptoppPhu.. Nå var det godt å komme hjem, etter å ha vært på jobbreise siden onsdag. En uke jobb igjen nå. Så to uker ferie. 10 dager til neste flytur.
Har dere det bra?
Skar rabarbraen tynt så det ble ikke så ille surt. Jeg liker surt men kan begrense meg i mengde på dette her... Men ungene liker det. Yngste ga deg halvveis i den første, men fortsatte etter en stund. De to eldste er glad i det.Grøssdet er surt!
Det gjør jeg ogsåHar det tipptopp
Teller ned dagene til ferie!
Mye mennesker i parken idag?Stå opp.
Spise frokost.
Dra på Tusenfryd men mannen og alle ungene.
Shoppe på Oslo Fasion Outlet i Vestby uten mann og barn (og bil)
Grille hos mamma (med mann og barn)
Dra hjem.
Hatt en fantastisk dag, men sliten nå
Jeg i og for seg litt enig med deg, men det er ikke så lett.Når nokon nevne tråder som støter dei, må eg innrømme at enslig og stønader gjer det for meg. Er det virkelig rett å få barn uten mann, for og så kreva penger av staten?
Men den er bestilt?!Har ikke fått den enda da![]()
Åå...stemmer det jaPå vei til Sunnmøre i dåp
Det er moroNo er omtrent alt tatt. Må brette det![]()
Det spørs om jeg hadde klartSåg ein som hadde amputert fot i ulykke. Ikkje dramasjukehusserie. Då satt eg og spiste. Men eg hadde jo ikkje lukt som ein del av intrykket, så eg spiste opp.
Genser til eldsteHva strikker du??![]()
Nyyyt barnefri!!![]()
Har vært borti verre, men litt køer var det.Mye mennesker i parken idag?![]()
Kjempeflott at det ble tatt sånn hånd om ham, både av deg og de flotte rutinene som virketHar vært borti verre, men litt køer var det.
Det største problemet var egentlig varmen i dag.
Måtte dra 1 times tid før planlagt siden eldste begynte å få problemer med den.
Kom også over en gutt på en 14-15 år som hadde fått sol stikk (jeg skulle bare sjekke køen et sted mens de andre satt og spiste is.
Må innrømme jeg ble imponert over rutinene ved slike tilfeller på Tusenfryd.
Fikk en annen voksen til å holde kontakt med gutten mens jeg løp til nærmeste serveringssted for å skaffe vann.
Sa nå jeg kom dit at jeg trengte vann litt fort siden det var en gutt på baksiden som hadde fått solstikk.
Han kom med vann på null komma niks, og må ha varslet etterpå.
Vi fikk gutten i skyggen med vann og like etterpå kom en mann med Tusenfryd skjorte og walkitalki og snakket med han som hadde kontakt men helsepersonell, etter en liten stund til kom 2 andre vakter til stedet....
Støter slike tråder deg? Hvorfor?Når nokon nevne tråder som støter dei, må eg innrømme at enslig og stønader gjer det for meg. Er det virkelig rett å få barn uten mann, for og så kreva penger av staten?
Utrolig bra!Har vært borti verre, men litt køer var det.
Det største problemet var egentlig varmen i dag.
Måtte dra 1 times tid før planlagt siden eldste begynte å få problemer med den.
Kom også over en gutt på en 14-15 år som hadde fått sol stikk (jeg skulle bare sjekke køen et sted mens de andre satt og spiste is.
Må innrømme jeg ble imponert over rutinene ved slike tilfeller på Tusenfryd.
Fikk en annen voksen til å holde kontakt med gutten mens jeg løp til nærmeste serveringssted for å skaffe vann.
Sa nå jeg kom dit at jeg trengte vann litt fort siden det var en gutt på baksiden som hadde fått solstikk.
Han kom med vann på null komma niks, og må ha varslet etterpå.
Vi fikk gutten i skyggen med vann og like etterpå kom en mann med Tusenfryd skjorte og walkitalki og snakket med han som hadde kontakt men helsepersonell, etter en liten stund til kom 2 andre vakter til stedet....
Akkurat der og da følte jeg at jeg hadde hatt helt rett når jeg var streng mot Linus før på dagen.Kjempeflott at det ble tatt sånn hånd om ham, både av deg og de flotte rutinene som virket
Jeg i og for seg litt enig med deg, men det er ikke så lett.
Barnet har aldri blitt bedt om å bli født, barnet har aldri kunne fått velge om det skal bo med en eller 2 foreldre.
Barnet er uskyldig i de valgene mor tar her, og vil mor få veldig dårlig økonomi på grunn at hun valgte å bli gravid alene, eller fikk et obs, og det er barnet det vil gå utover...
Støter slike tråder deg? Hvorfor?