Junitråden!

No er klesvask snart under kontroll igjen :D
Så bra.

Jeg er litt på etterskudd men et par maskiner i kveld og i morgen formiddag mens mellomste skal i bursdag så tenker jeg vi er klare til siste skoleuke.

Så bra.

Jeg er litt på etterskudd men et par maskiner i kveld og i morgen formiddag mens mellomste skal i bursdag så tenker jeg vi er klare til siste skoleuke.

Var på etterskudd til i dag, sola skinner og det er over 20 grader her, det hjalp godt på. Må bare brette det... Det er kjeeeedelig :laughing002

Har hatt en fin dag i byen i dag. Vi spiste frokost på mcdonalds (elsker frokosten derfra. Vi har ikke spist frokost der mer enn 2 ganger nå, men jeg og mannen spiste der på ferie i England så det er litt nostalgisk måltid for meg). Fikk gjort noen ærend, og så måtte vi selvsagt kjøpe is :D
Nå har vi barnefri til i morgen. Hurra!!! Jeg kan faktisk sove i natt :D :D :D

Der eg kutta meg, er grodd litt no men det er så stramt, eg klare ikkje bøya fingeren. Men det er 6 dager siden eg kutta meg.

Rabarbra dyppet i sukker...

Klar for noen timer med perling etter et par heftige dager, nå skal jeg kose meg :D

Vedlegg

• IMG_20190615_192450.jpg
    IMG_20190615_192450.jpg
    46,1 KB · Visninger: 3
Jeg og mannen har jobbet litt i hagen nå. Fått plantet litt, rengjort til kaninene, klippet gress, flyttet litt på ting og tatt vekk litt ugress i grønnsakshagen. Den er så fin :D
Potetene er digre!!! Lurer på om vi må vanne litt når sola har gått ned, for det skal visst bli nærmere 30 grader i morgen. Nå er det på tide å ta klesvasken!!! Heldigvis er vi to om det ^^

Back
Topp