Junitråden!

Jeg og mannen har jobbet litt i hagen nå. Fått plantet litt, rengjort til kaninene, klippet gress, flyttet litt på ting og tatt vekk litt ugress i grønnsakshagen. Den er så fin :D
Potetene er digre!!! Lurer på om vi må vanne litt når sola har gått ned, for det skal visst bli nærmere 30 grader i morgen. Nå er det på tide å ta klesvasken!!! Heldigvis er vi to om det ^^
Flinke dere er da:D

Grøss:p det er surt!
Skar rabarbraen tynt så det ble ikke så ille surt. Jeg liker surt men kan begrense meg i mengde på dette her... Men ungene liker det. Yngste ga deg halvveis i den første, men fortsatte etter en stund. De to eldste er glad i det.

Når nokon nevne tråder som støter dei, må eg innrømme at enslig og stønader gjer det for meg. Er det virkelig rett å få barn uten mann, for og så kreva penger av staten?
Jeg i og for seg litt enig med deg, men det er ikke så lett.
Barnet har aldri blitt bedt om å bli født, barnet har aldri kunne fått velge om det skal bo med en eller 2 foreldre.
Barnet er uskyldig i de valgene mor tar her, og vil mor få veldig dårlig økonomi på grunn at hun valgte å bli gravid alene, eller fikk et obs, og det er barnet det vil gå utover...

Mye mennesker i parken idag?:)
Har vært borti verre, men litt køer var det.
Det største problemet var egentlig varmen i dag.
Måtte dra 1 times tid før planlagt siden eldste begynte å få problemer med den.

Kom også over en gutt på en 14-15 år som hadde fått sol stikk (jeg skulle bare sjekke køen et sted mens de andre satt og spiste is.
Må innrømme jeg ble imponert over rutinene ved slike tilfeller på Tusenfryd.
Fikk en annen voksen til å holde kontakt med gutten mens jeg løp til nærmeste serveringssted for å skaffe vann.
Sa nå jeg kom dit at jeg trengte vann litt fort siden det var en gutt på baksiden som hadde fått solstikk.
Han kom med vann på null komma niks, og må ha varslet etterpå.
Vi fikk gutten i skyggen med vann og like etterpå kom en mann med Tusenfryd skjorte og walkitalki og snakket med han som hadde kontakt men helsepersonell, etter en liten stund til kom 2 andre vakter til stedet....

Kom også over en gutt på en 14-15 år som hadde fått sol stikk (jeg skulle bare sjekke køen et sted mens de andre satt og spiste is.
Fikk en annen voksen til å holde kontakt med gutten mens jeg løp til nærmeste serveringssted for å skaffe vann.
Sa nå jeg kom dit at jeg trengte vann litt fort siden det var en gutt på baksiden som hadde fått solstikk.
Vi fikk gutten i skyggen med vann og like etterpå kom en mann med Tusenfryd skjorte og walkitalki og snakket med han som hadde kontakt men helsepersonell, etter en liten stund til kom 2 andre vakter til stedet....
Kjempeflott at det ble tatt sånn hånd om ham, både av deg og de flotte rutinene som virket

Utrolig bra!

Kjempeflott at det ble tatt sånn hånd om ham, både av deg og de flotte rutinene som virket
Akkurat der og da følte jeg at jeg hadde hatt helt rett når jeg var streng mot Linus før på dagen.
Når vi kom bare løp han avgårde, han er gammel nok til å gå alene, jeg løp etter han og sa at han ikke bare kan løpe avgårde på den måten.
Det er full sol og veldig varmt, han må han med seg den lille sekken vi har med med drikke til han og han HAR DET MED å komme til oss dersom han går tom for drikke, send SMS så skal vi fortelle han hvor vi kan møtes!

Jeg i og for seg litt enig med deg, men det er ikke så lett.
Barnet har aldri blitt bedt om å bli født, barnet har aldri kunne fått velge om det skal bo med en eller 2 foreldre.
Barnet er uskyldig i de valgene mor tar her, og vil mor få veldig dårlig økonomi på grunn at hun valgte å bli gravid alene, eller fikk et obs, og det er barnet det vil gå utover...

Ja det veit eg. Er jo aleine. Sliter økonomisk og. Men ble behandla så dårlig av far, at eg ikkje kunne bli. Eg forstår godt dei vil b
Støter slike tråder deg? Hvorfor?

For dei velge jo å få barn uten far.

Back
Topp