Det er kjipt altsåHar enda ikke funnet det
Ser ut som jeg må ut å handle. Hadde virkelig ikke lyst til å bruke penger på dette nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjipt altsåHar enda ikke funnet det
Ser ut som jeg må ut å handle. Hadde virkelig ikke lyst til å bruke penger på dette nå.
Hehe, kjenner følelsen!Skikkelig lyst til å gå gravid i alle fall![]()
Hvilken varme??Det ble ikke is på oss. Vi dro til en innsjø, og så fant vi ut at vi faktisk måtte spise middag. Så, da dro vi hjem og gjorde det. Jeg har lagt lillejenta, og hun sovnet faktisk relativt fort. Det var langt fra knirkefritt, og jeg føler ikke at jeg gjorde en god jobb, men nå sover hun i det minste.
Jeg er utslitt! Varmen tar all kraft fra meg! Så nå skal jeg faktisk gå ned for å spise is!![]()
Hun er ikke helt sikker, men gjør hun det så ja. Da skal vi finne på noe annet enn å sitte i stua med svigermor og spille settlers tenker jeg. Det gjør vi hele sommeren, men barnefri? Kino eller noe sånn?Oi, det er bare å nyte!![]()
Hehe, kjenner følelsen!elsket å gå gravid!!
![]()

)...Du sender samboer ut for å klippe gresset (eller noe annet) mens du legger henne, og legger henne uten bleie.Diskusjon her. Frøkna skal ha seg en liten lur og sier at hun ikke må tisse. Samboer sier da at han tar på henne bleie, mens jeg sier at hun bare blir forvirret da (jeg har gått på jobb når hun står opp igjen, så han må ta evnt uhell og det gidder han ikke)...
Gah! Hva gjør man med det?
Han har pleid til nå å legge henne uten bleie. Men pga han blir alene og hun ikke skulle tisse før legging, så tok han påDu sender samboer ut for å klippe gresset (eller noe annet) mens du legger henne, og legger henne uten bleie.
Hadde samme diskusjonen her.
Så var det en dag Lille U og jeg hadde mye å gjøre, og jeg var hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen.
På ettermiddagen fortalte jeg alt vi hadde gjort, inkludert være ute av huset i flere timer, og til slutt la jeg til at Lille U ikke hadde hatt på bleie og det gikk helt fint. (Han tok på bleie bare man skulle være ute av huset mer enn 30 minutter....)
Etter det sluttet han å ta på bleien
(rart at jeg får til å ordne opp etter uhell når han er på jobb
)Hart det fint på cup?God morgen. Endelig litt sol!
Så diggutBare ett lite tips https://www.lilleba.no/onepiece/
Gøy!Vis vedlegget 300489 storebror hjelper å bygge topp 100 premien til lillemor.
Nå kjøres det tog i stua!
Hvor skal dere??![]()
Jepp.Gøy!
Kjekt ?Lettpåvirkelig jeg?
Noen skriver i en tråd om camping, som jeg ikke vet hvorfor jeg leser, at de har stort telt og svogeren påstår de driver med glamping
Og jeg begynner å Google. Hørtes kjekt ut.
Kjekt? Telt? Luftmadrass og sovepose?
Og når? Ferien vår, mine fire uker går som så:
1 uke hjemme med ungene. Handle og pakke og vaske klær og sånn
2 uke reiser vi retning svigers.
3 uke, slutten av denne i dyreparken
4 uke startet i dyreparken og så skal vi altså hjem.
Men det virker så befriende gøy å telte på ferie i selvsagt bare sol![]()
Takk takkGratulerer med seier![]()