Ikke i bruk
Forumet er livet
God morgen. Endelig litt sol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig når ungene blir så store..har noen år igjen...
Nyt detGod morgen. Endelig litt sol!
Jeg hørte at minsten begynte å romestere og skravle, så nå er jeg og ungene kommet opp![]()
Mm. Yngste vår er jo 3,5 og den friheten vi begynner å oppnå er uten tvil med på å styrke min følelse av at vi er ferdig. Tre er passe for oss.
Ikke alltid slik daHeldig!

Ikke alltid slik daigår ville han starte dagen 05.30
Men det er noe med det å slippe å ha på alarm når man har fri![]()
Som regel våkner han til litt i 07tida, men hvis jeg ikke kommer innen 10min fra jeg hører han, så legger han seg til igjen (så det hender hvis klokka ikke er så mye, at jeg gir han tid til å finne roen litt til)Det var i tidligste laget ja
Har aldri på alarm lenger.. lille våkner alltid før 07 uansett![]()

Tja.. Er meldt regn akkurat når vi skal ned på stadion. Håper det holder seg unnaNyt det
Så reklame for det på fb, men meg i onepiece? Neppe.Bare ett lite tips https://www.lilleba.no/onepiece/
Jeg har en onepiece med Flode på! Elsker den!Så reklame for det på fb, men meg i onepiece? Neppe.
En Masahiro kostet kr 1.000-1.500,- ettersom hvilken type du vil ha.Nyskjerrig. Hva koster knivene ?![]()
Jeg ser bare virkelig ikke for meg at jeg skulle gå i den. Når, liksom. Jeg er ikke den som bruker "koseklær", jeg har behagelige klær, men jeg kler på meg når jeg står opp og av meg når jeg legger meg. Onepiece inngår ikke i min garderobe. Og for varmt å sove med klær.Jeg har en onepiece med Flode på! Elsker den!![]()
Bilde?Jeg har en onepiece med Flode på! Elsker den!![]()
Kan finne etterpåBilde?![]()
Mannen har klippet gress, og til min glede mener han disse små elektriske sauene, aka robotgressklipperene, har utviklet seg så mye at det np fines modeller som kan takle vår hage også. Jeg håper en slik kommer i hus, eller utenomhus, i løpet av sommeren!Deilig dag
Ut for å handle litt, og så kjøpe is. Så får vi nok jobbe litt i hagen etterpå. Her må det klippes gress![]()