Kan holde på i 1 1/2 time, noen ganger må mannen ta over.Åårh så kjedelig.. hvor lenge holder hun på på kveldene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan holde på i 1 1/2 time, noen ganger må mannen ta over.Åårh så kjedelig.. hvor lenge holder hun på på kveldene?
Det kan også Lille U finne påKan holde på i 1 1/2 time, noen ganger må mannen ta over.
Og litt mindre idag vil jeg tro27.5 grader i Bergen![]()
Da er det vel mindre sjansTrur ikkje det. Dei vaksinerte meg mot det.
Når har du bursdag?Jøss plutselig var det juni, og fødselsdag![]()
HahaTriaton = Sykling - Svømming - Løping
Mini triaton (etter min definisjon) må være duaton . Svømming - Løping
Intervall duaton må da være å prøve å ta en løpetur i dette været![]()
Er det lov å si at jeg er litt lei av treninger, cupper, kamper osv osv..Kos deg på cup![]()

Gratulerer så mye med dagenI morgen
Mannen er i byen og ordner noe «hemmelig» det er han vært år på denne dagen![]()
Jo, men helt greit.Hahavåt opplevelse!
Håper dere koset dereSommeravslutning med speideren. Mannen ble dog ikke med og ikke minstemor heller
Sikkert god daSjokoladekake. Omtrent alt ble spist opp. Men det hølja til buss og bybanen, så måtte kasta resten![]()
Kjipt å være redd...Hun var redd sa hun. Men det gikk fint. Spurte om hun har hatt fin dag, fikk tommel ned, for torden ødela dagen.
Krysser fingre!Medisinsk sekretærFeriejobb
![]()
Da satser vi på at det løser seg etterhvertForeløpig har vi ikke økonomi til det![]()
Det kan også Lille U finne på
Og gjerne lenger også, verst når jeg ikke er hjemme siden han snurrer mannen rundt lille fingeren som en snurrebass.
Han er lettest med meg siden jeg er "streng" - det vil si han vet det ikke nytter.Er han sånn med alle som legger han i varierende grad? For her er det bare meg hun holder på sånn med. Hun sovner i armene til pappaen, det skjer ikke hos meg. Hun bare tøyser![]()
Endelig har jeg funnet en medsøster hvor også mannen først ble verpesjuk etter tredjeLeggetid med yngste ødelegger hele kvelden min. Jeg føler meg, som verdens verste mamma når jeg sliter med å legge ungen mens hun legger seg helt fint for alle andre
Men hun funket fint som prevensjonsmiddel i kveld da. Mannen er nemlig også skikkelig verpesyk, og har begynt å komme med unnskyldninger for at vi skal ha en nummer 3.
Endelig har jeg funnet en medsøster hvor også mannen først ble verpesjuk etter tredje![]()
Vi hadde lyst på en begge to, men måtte vente en stund siden jeg gikk på medisiner som ikke var forenelig med graviditet (ble pålagt p-piller og kondom + at det ble tatt graviditetstest hver annen måned).Hehe, her er det mannen som har blitt verpesyk mest med begge våre, mens jeg har vært verpesyk men avventende. Og nå har vi ikke plass i bilen til et sete til uansett. Håper vi klarer å være fornuftige ^^