Junitråden!

Kan holde på i 1 1/2 time, noen ganger må mannen ta over.
Det kan også Lille U finne på :(
Og gjerne lenger også, verst når jeg ikke er hjemme siden han snurrer mannen rundt lille fingeren som en snurrebass.

Det kan også Lille U finne på :(
Og gjerne lenger også, verst når jeg ikke er hjemme siden han snurrer mannen rundt lille fingeren som en snurrebass.

Er han sånn med alle som legger han i varierende grad? For her er det bare meg hun holder på sånn med. Hun sovner i armene til pappaen, det skjer ikke hos meg. Hun bare tøyser :(

Leggetid med yngste ødelegger hele kvelden min. Jeg føler meg, som verdens verste mamma når jeg sliter med å legge ungen mens hun legger seg helt fint for alle andre :(
Men hun funket fint som prevensjonsmiddel i kveld da. Mannen er nemlig også skikkelig verpesyk, og har begynt å komme med unnskyldninger for at vi skal ha en nummer 3.

Er han sånn med alle som legger han i varierende grad? For her er det bare meg hun holder på sånn med. Hun sovner i armene til pappaen, det skjer ikke hos meg. Hun bare tøyser :(
Han er lettest med meg siden jeg er "streng" - det vil si han vet det ikke nytter.
Verst med mannen som bare blir så sjarmert (og det gjelder av alle barna).
De få gangene i året (1-2) hvor min mor legger han går det greit

Leggetid med yngste ødelegger hele kvelden min. Jeg føler meg, som verdens verste mamma når jeg sliter med å legge ungen mens hun legger seg helt fint for alle andre :(
Men hun funket fint som prevensjonsmiddel i kveld da. Mannen er nemlig også skikkelig verpesyk, og har begynt å komme med unnskyldninger for at vi skal ha en nummer 3.
Endelig har jeg funnet en medsøster hvor også mannen først ble verpesjuk etter tredje :P

Endelig har jeg funnet en medsøster hvor også mannen først ble verpesjuk etter tredje :p

Hehe, her er det mannen som har blitt verpesyk mest med begge våre, mens jeg har vært verpesyk men avventende. Og nå har vi ikke plass i bilen til et sete til uansett. Håper vi klarer å være fornuftige ^^

Hehe, her er det mannen som har blitt verpesyk mest med begge våre, mens jeg har vært verpesyk men avventende. Og nå har vi ikke plass i bilen til et sete til uansett. Håper vi klarer å være fornuftige ^^
Vi hadde lyst på en begge to, men måtte vente en stund siden jeg gikk på medisiner som ikke var forenelig med graviditet (ble pålagt p-piller og kondom + at det ble tatt graviditetstest hver annen måned).
Så fort medisinene var ute av kroppen var det bare å hoppe på.
Andre var mitt forslag, mannen trengte tid til å tenke gjennom det.
Jeg var fint ferdig etter henne, men etter en liten stund var mannen helt på tuppa etter en til...
Vi hadde stor nok bil

Back
Topp