Om du vil si det sp jaEr det lov å si at jeg er litt lei av treninger, cupper, kamper osv osv..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du vil si det sp jaEr det lov å si at jeg er litt lei av treninger, cupper, kamper osv osv..![]()
Tusen takkGratulerer så mye med dagen![]()
Det fikk du med deg så jegNår har du bursdag?![]()
GodmorgenGod morgen
Ungene har piknik i senga til svigerfar.
Stas med besten på besøk.
God morgen
Snart frokost så er det opp på cup![]()
Akkurat samme greia herGod morgen. Været er ikke på vår side idag, og minsten er forkjølet. Vet ikke hva vi skal finne på..
hørte bare at det bøttet ned ut nå 
Akkurat samme greia herhørte bare at det bøttet ned ut nå
![]()
I tillegg tok samboer bilen til jobb, han skulle på overtidÅrh, det er så kjedelig..![]()
så jeg aner ikke hva vi skal finne påNyskjerrig. Hva koster knivene ?Masahiro er også veldig gode, langt i fra så dyre og er mulig å få tak i
I tillegg tok samboer bilen til jobb, han skulle på overtidså jeg aner ikke hva vi skal finne på
![]()
Neeei, det er jo ikke detÅåh.. nei da er det jo ikke så lett.. er vel ikke allverdens som skjer rett rundt dere![]()
vi får prøve på en tur ut i hagen likevel, har jo regntøy 
Kos dereGod morgen
Snart frokost så er det opp på cup![]()
Neeei, det er jo ikke detvi får prøve på en tur ut i hagen likevel, har jo regntøy
men først må vi stå opp
![]()
Her har vel alle utenom jeg stått opp nå. Siden vi har svigerfar her. Elles hadde ungene fått noe frukt og jeg og mannen lagt en time tilHar dere ikke stått opp?!
Stod opp for 3 timer siden vi.......
Her har vel alle utenom jeg stått opp nå. Siden vi har svigerfar her. Elles hadde ungene fått noe frukt og jeg og mannen lagt en time til
Jeg hørte at minsten begynte å romestere og skravle, så nå er jeg og ungene kommet oppHar dere ikke stått opp?!
Stod opp for 3 timer siden vi.......