Junitråden!

Diskusjon her. Frøkna skal ha seg en liten lur og sier at hun ikke må tisse. Samboer sier da at han tar på henne bleie, mens jeg sier at hun bare blir forvirret da (jeg har gått på jobb når hun står opp igjen, så han må ta evnt uhell og det gidder han ikke:inpain:)...
Gah! Hva gjør man med det?
Sier fra at man ikke tar på bleie

Mannen prøvde å rydde i morges, men endte bare opp med å gå i veien for meg som også prøvde å gjøre det samme.
Det mest effektive er dersom jeg før fred og ro til å gjøre det alene.
Siden frøkna var hos ei venninne endte det opp med at jeg hev mannen og Lille U ut slik at jeg fikk jobbet i fred.
Selvfølgelig kom frøkna og venninnen hjem til oss 15 minutter senere.
Og de kan god være her, men da må de være oppe i tredje siden jeg ryddet andre.
Jo da, det skulle de, men ble mye løping mellom tredje og verandaen, og mamma her og mamma der.
Fikk heldigvis gjort ganske mye likevel.
Venninnen ble til middag, og nå har de dratt opp til henne for at frøkna skal sove over.
Lille U er på vei i seng.
Jeg har skiftet til treningstøy, men har egentlig ikke så veldig lyst til å gå ut for å løpe i kveld.
Magen er stappa etter middagen, ryggen er vond etter husarbeidet og hodet er numment etter 2 veldig aktive 2. klassinger.
Og så ser det ut som om det skal til å begynne å regne....

Rydder hele tiden jeg:p en lidelse jeg har...:p
Du er hjertelig velkommen til å tilbringe en måned eller så her en gang i blant...

Kunne du i tillegg smittet meg ville jeg vært takknemlig

Dagens leksjon til eldsten:
I dag skal du lage paprika fylt med kyllingkjøttdeig og ost.

Ta lokket av paprikaene, sett i ovnen ca 15 minutter.
Mens de står der, bland kyllingkjøttdeigen med et egg, revet ost og krydder.
Her er mange krydder, lukt og smak på dem og velg hvilke du ønsker vi skal bruke.....

En del at min opplæring av han er ikke bare teknikker og å lage ting som jeg gjør, men også å sette sammen forskjellige smaker.
Tror dette kommer til å bli veldig bra :)
Han er og blir en fantastisk kokk:D
Enhver kvinnes drøm!!:P

90 day fiancé.... Kom tilfeldigvis innom. Et par har fått en baby, og far er amerikaner. Han vil skaffe ungen amerikansk statsborgerskap. Får ikke mot visum vil han uansett ta med ungen til USA. Måten han sa det på var så stygg, han brydde seg ikke om at han da ville skille mor og barn :(

Skulle bake litt, og brukte en sånn pose der man tilsetter vann og smør. Jeg fant fram bakebollen og satte smøret på, til smelting. Målte opp vann og hadde over i bakebollen. Så ble det et styr med å finne visper som passet til hverandre da. Fant etterhvert paret jeg skulle bruke, og la den ene i bakebollen. Der var det vann! I alle dager tenkte jeg, hvorfor var det vann der? Bollen var jo ikke skitten :confused: Jeg konkluderte med at mannen måtte ha vasket bollen og så glemt å tørke den etterpå.
Jaja. Tømte ut vannet og satte fast vispene. Så var smøret ferdig. Jeg ville ha smøret oppi bollen etter vannet, men da jeg skulle helle smøret i vannet var vannet borte :eek: Det var ikke i bollen, og ei heller i litermålet. Jaja, måle i nytt vann da. Plutselig gikk det opp for meg hvor vannet jeg helte ut av bakebollen kom fra..... :oops:
:laughing001
Haha:P så typisk!!
Kjenner meg igjen!:laughing021

Logikken til en treåring som gleder seg til å fra på ferie for hun savner besten og bestemor :

Men mamma, i går var det som er så hvorfor dro vi ikke på ferie da?

Sol og varmt var ser jo. Så sommer var det....
Logisk frøken:P❤️

I mitt naive hode fremstår det som idyllisk

Og sunnmøringen i meg vet at telt på roligheden camping hadde fått dyreparken-opplevelsen i en annen priskategori enn 2 nettet i kardemommeby ;)

Annen komfort og annen opplevelse og da, som boende i parken kan vi gå i den utenom stengetid og sove i senger og hente frokost på bakeren i kardemommeby ;) minner den andre delen av hodet mitt meg på
Komfort er viktig for meg:P

Hun er ikke helt sikker, men gjør hun det så ja. Da skal vi finne på noe annet enn å sitte i stua med svigermor og spille settlers tenker jeg. Det gjør vi hele sommeren, men barnefri? Kino eller noe sånn?
Absolutt finne på noe bare dere to ja!:D❤️ Kino? Ut å spise? Bare det å gå en tur sammen er fantastisk:D

Back
Topp