Junitråden!

Hus vasket. Det ser ikke så verst ut. Må gjøre mer i morgen da.

Skulle bake litt, og brukte en sånn pose der man tilsetter vann og smør. Jeg fant fram bakebollen og satte smøret på, til smelting. Målte opp vann og hadde over i bakebollen. Så ble det et styr med å finne visper som passet til hverandre da. Fant etterhvert paret jeg skulle bruke, og la den ene i bakebollen. Der var det vann! I alle dager tenkte jeg, hvorfor var det vann der? Bollen var jo ikke skitten :confused: Jeg konkluderte med at mannen måtte ha vasket bollen og så glemt å tørke den etterpå.
Jaja. Tømte ut vannet og satte fast vispene. Så var smøret ferdig. Jeg ville ha smøret oppi bollen etter vannet, men da jeg skulle helle smøret i vannet var vannet borte :eek: Det var ikke i bollen, og ei heller i litermålet. Jaja, måle i nytt vann da. Plutselig gikk det opp for meg hvor vannet jeg helte ut av bakebollen kom fra..... :oops:
:laughing001

Skulle bake litt, og brukte en sånn pose der man tilsetter vann og smør. Jeg fant fram bakebollen og satte smøret på, til smelting. Målte opp vann og hadde over i bakebollen. Så ble det et styr med å finne visper som passet til hverandre da. Fant etterhvert paret jeg skulle bruke, og la den ene i bakebollen. Der var det vann! I alle dager tenkte jeg, hvorfor var det vann der? Bollen var jo ikke skitten :confused: Jeg konkluderte med at mannen måtte ha vasket bollen og så glemt å tørke den etterpå.
Jaja. Tømte ut vannet og satte fast vispene. Så var smøret ferdig. Jeg ville ha smøret oppi bollen etter vannet, men da jeg skulle helle smøret i vannet var vannet borte :eek: Det var ikke i bollen, og ei heller i litermålet. Jaja, måle i nytt vann da. Plutselig gikk det opp for meg hvor vannet jeg helte ut av bakebollen kom fra..... :oops:
:laughing001
Ikke bare bare å bake før frokost

Nei ^^
Hjernen er liksom ikke helt koblet på enda.
Det skjønner jeg godt

Mannen har gått opp for å lagt frokost jeg ligger og skraper sammen motivasjon til å gå på badet. Men å Google telt er visst mer gøy. Jeg som altså ikke skal på telt-ferie i det hele tatt.

Det skjønner jeg godt

Mannen har gått opp for å lagt frokost jeg ligger og skraper sammen motivasjon til å gå på badet. Men å Google telt er visst mer gøy. Jeg som altså ikke skal på telt-ferie i det hele tatt.

Høres så deilig ut! Vi har vært oppe i 5 timer nå, snart tid for middag :hilarious:

Høres så deilig ut! Vi har vært oppe i 5 timer nå, snart tid for middag :hilarious:
Heftig.

Jeg nyter store unger som kan være oppe alene

For all del, vaskemaskina er fersig og jeg har vært oppe og skåret opp eple og tatt frem litt små eventyrkjeks, men det er deilig med late dager

Gleder meg til ferien, 3 uker igjen!

Logikken til en treåring som gleder seg til å fra på ferie for hun savner besten og bestemor :

Men mamma, i går var det som er så hvorfor dro vi ikke på ferie da?

Sol og varmt var ser jo. Så sommer var det....

Det skjønner jeg godt

Høres ut som riktig prioritering :D

Lettpåvirkelig jeg?

Noen skriver i en tråd om camping, som jeg ikke vet hvorfor jeg leser, at de har stort telt og svogeren påstår de driver med glamping

Og jeg begynner å Google. Hørtes kjekt ut.

Kjekt? Telt? Luftmadrass og sovepose?
Og når? Ferien vår, mine fire uker går som så:
1 uke hjemme med ungene. Handle og pakke og vaske klær og sånn
2 uke reiser vi retning svigers.
3 uke, slutten av denne i dyreparken
4 uke startet i dyreparken og så skal vi altså hjem.

Men det virker så befriende gøy å telte på ferie i selvsagt bare sol ;)
Telt på ferie fremstår for meg som totalt kaos!:P så helt uaktuelt!!

Spiser frokost. Så er det vel mer arbeid. Jeg er litt hodeløs kylling føler jeg.

Telt på ferie fremstår for meg som totalt kaos!:p så helt uaktuelt!!
I mitt naive hode fremstår det som idyllisk

Og sunnmøringen i meg vet at telt på roligheden camping hadde fått dyreparken-opplevelsen i en annen priskategori enn 2 nettet i kardemommeby ;)

Annen komfort og annen opplevelse og da, som boende i parken kan vi gå i den utenom stengetid og sove i senger og hente frokost på bakeren i kardemommeby ;) minner den andre delen av hodet mitt meg på

Back
Topp