Men som sagt, ikke så ille nå lengerDet var voldsomt hyppig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men som sagt, ikke så ille nå lengerDet var voldsomt hyppig![]()

Ikke bare bare å bake før frokostSkulle bake litt, og brukte en sånn pose der man tilsetter vann og smør. Jeg fant fram bakebollen og satte smøret på, til smelting. Målte opp vann og hadde over i bakebollen. Så ble det et styr med å finne visper som passet til hverandre da. Fant etterhvert paret jeg skulle bruke, og la den ene i bakebollen. Der var det vann! I alle dager tenkte jeg, hvorfor var det vann der? Bollen var jo ikke skittenJeg konkluderte med at mannen måtte ha vasket bollen og så glemt å tørke den etterpå.
Jaja. Tømte ut vannet og satte fast vispene. Så var smøret ferdig. Jeg ville ha smøret oppi bollen etter vannet, men da jeg skulle helle smøret i vannet var vannet borteDet var ikke i bollen, og ei heller i litermålet. Jaja, måle i nytt vann da. Plutselig gikk det opp for meg hvor vannet jeg helte ut av bakebollen kom fra.....
![]()
Ikke bare bare å bake før frokost
Det skjønner jeg godtNei ^^
Hjernen er liksom ikke helt koblet på enda.
Det skjønner jeg godt
Mannen har gått opp for å lagt frokost jeg ligger og skraper sammen motivasjon til å gå på badet. Men å Google telt er visst mer gøy. Jeg som altså ikke skal på telt-ferie i det hele tatt.

Heftig.Høres så deilig ut! Vi har vært oppe i 5 timer nå, snart tid for middag![]()
Det skjønner jeg godt
Mannen har gått opp for å lagt frokost jeg ligger og skraper sammen motivasjon til å gå på badet. Men å Google telt er visst mer gøy. Jeg som altså ikke skal på telt-ferie i det hele tatt.
Helt rolig hos oss ogsåJa, noen steder var det meget heftig
Her hos oss helt rolig.
Så snill du er!Skravler litt så Ronja kan komme seg lenger i tråden, langt til hun er ajour så viktig at noen skriver så hun kan svare uten å spamme![]()
Telt på ferie fremstår for meg som totalt kaos!Lettpåvirkelig jeg?
Noen skriver i en tråd om camping, som jeg ikke vet hvorfor jeg leser, at de har stort telt og svogeren påstår de driver med glamping
Og jeg begynner å Google. Hørtes kjekt ut.
Kjekt? Telt? Luftmadrass og sovepose?
Og når? Ferien vår, mine fire uker går som så:
1 uke hjemme med ungene. Handle og pakke og vaske klær og sånn
2 uke reiser vi retning svigers.
3 uke, slutten av denne i dyreparken
4 uke startet i dyreparken og så skal vi altså hjem.
Men det virker så befriende gøy å telte på ferie i selvsagt bare sol![]()
Nam, namNei. Men som du snart kommer til var det skololade i skapet....
Ikke jeg hellerEgentlig aldri vurdert noe annet heller jeg.
I mitt naive hode fremstår det som idylliskTelt på ferie fremstår for meg som totalt kaos!så helt uaktuelt!!
Hvor skal dere??Jeg skulle helst hatt det annerledes kjenner jeg.. men vi reiser om ei uke, så her går vaskemaskin og tørketrommel for fult, må vel ha litt rent tøy å pakke med oss![]()
Oi, det er bare å nyte!Veldig koselig, det er til og med mulig hun vil overnatte der sammen med de store ungene i sommer. Så har jeg og mannen i så fall faktisk barnefri