Junitråden!

Jeg har veldig lite lyst til å rydde, men gjør jeg det ikke nå så må jeg gjøre det i morgen tidlig. Da kommer jeg til å angre ^^

Jeg har veldig lite lyst til å rydde, men gjør jeg det ikke nå så må jeg gjøre det i morgen tidlig. Da kommer jeg til å angre ^^

Det er helt sant.. jeg prøver å være flink å rydde før jeg setter meg for kvelden, syns det er enklere og mindre tiltak da :P

Jeg tror forresten at jeg har blitt solbrent i dag. Skulle ikke ha ventet så lenge før jeg smurte på solkrem.

Dagens leksjon til eldsten:
I dag skal du lage paprika fylt med kyllingkjøttdeig og ost.

Ta lokket av paprikaene, sett i ovnen ca 15 minutter.
Mens de står der, bland kyllingkjøttdeigen med et egg, revet ost og krydder.
Her er mange krydder, lukt og smak på dem og velg hvilke du ønsker vi skal bruke.....

En del at min opplæring av han er ikke bare teknikker og å lage ting som jeg gjør, men også å sette sammen forskjellige smaker.
Tror dette kommer til å bli veldig bra :)

Dagens leksjon til eldsten:
I dag skal du lage paprika fylt med kyllingkjøttdeig og ost.

Ta lokket av paprikaene, sett i ovnen ca 15 minutter.
Mens de står der, bland kyllingkjøttdeigen med et egg, revet ost og krydder.
Her er mange krydder, lukt og smak på dem og velg hvilke du ønsker vi skal bruke.....

En del at min opplæring av han er ikke bare teknikker og å lage ting som jeg gjør, men også å sette sammen forskjellige smaker.
Tror dette kommer til å bli veldig bra :)
Satan det hørtes godt ut :o

Jaa.. jeg har sittet og sett på gamle episoder av på tur med dag Otto, ler meg ihjel av den mannen :p
Sitter egentlig og ser Thor med mannen og eldste.
Har hatt migrene i flere dager som like brått som den kom, forsvant, hatt 2 dager med sinna "tante" som har roet seg.
Brått så sitter jeg her og prøver å følge med på en film (eg har sett før), med alt for mye energi....
Og på toppen av det hele er jeg egentlig ganske utslitt

Også, jeg glemte, jeg er fryktelig mumski..

Sitter egentlig og ser Thor med mannen og eldste.
Har hatt migrene i flere dager som like brått som den kom, forsvant, hatt 2 dager med sinna "tante" som har roet seg.
Brått så sitter jeg her og prøver å følge med på en film (eg har sett før), med alt for mye energi....
Og på toppen av det hele er jeg egentlig ganske utslitt

Også, jeg glemte, jeg er fryktelig mumski..

Uff, høres ut som noen kjipe dager du har lagt bak deg! Håper dagene fremover blir bedre.
Jeg sliter med hodeverk idag, og igår, antageligvis pga været.. det er vondt og slitsomt, men kan jo ikke samme lignes med migrene..

Uff, høres ut som noen kjipe dager du har lagt bak deg! Håper dagene fremover blir bedre.
Jeg sliter med hodeverk idag, og igår, antageligvis pga været.. det er vondt og slitsomt, men kan jo ikke samme lignes med migrene..
Bedre nå enn tidligere.
Har gode og dårlige perioder, med tidligere hadde jeg anfall 3-5 dager i .
En god periode kan nå strekke seg over 2-4 uker etter jeg la om kostholdet, i gode perioder har jeg ingen anfall...

Bedre nå enn tidligere.
Har gode og dårlige perioder, med tidligere hadde jeg anfall 3-5 dager i .
En god periode kan nå strekke seg over 2-4 uker etter jeg la om kostholdet, i gode perioder har jeg ingen anfall...

Det var voldsomt hyppig :(

Back
Topp