Bilen viste 29 grader når vi kjørte hjem
Ueeeh
Det er for mykje Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilen viste 29 grader når vi kjørte hjem
Det er for mykje Hva skal dere??So far, alle i familien har flytevest. Eller minste sin er i form av en body/badedrakt med flyteelementer kun til bruk under oppsikt av voksne, hindrer ikke drukning. Det vet vi. Alternativt har hun redningsvest men skal uansett være under oppsikt av voksne.
Jeg har kjøpt mat og alternativ mat. Det vil si tynne skiver av svinefilet, salat og pitabrød. Om dette nedstemmes, anses for komplisert, ettersom jeg ikke er hjemom mellom jobb og oppmøte antar jeg. Men det er mannen, har jeg alternativ om han nedlegger veto, pølser og brød.
Jeg begybber ikke å krydre kjøtt og fikse greier før mannen er hjemme og enig med meg.
Det er en halvtime til legging av yngste. Kvarter til kveldmat. Begynne på det regnskapet, rekker ikke dusj enda.
Mannen henter mellomste, om en halvtime. Fint.
Hva annet sto på den lista mi?
Heeeeiii!!Wupwup! Håper alt går bra med gjengen her inne![]()
Krysser fingre for at det ikke er det!Ja turnuslege hadde tid. Bare hoste, ingen feber men hun lurte på om det kunne vere atypisk lungebetennelse.
Forstår deg godtTror ikke det nei, spiralen sitter godt der. Og helt seriøst, disse to ukene her og en baby? Neitakk.
De gjentar seg hver år. Pluss desember.
Krysser fingre for at det ikke er det!![]()
Lange dager?!God kveld
Dro hjemmefra 7 i dag tidlig å kom hjem kl 21
Blir nok det samme i morgen...
Ring på og spør!Ja
Jeg vil ha et sånt tre/busk i hagen, men jeg vet ikke hva det er ^^
Helt fantastiskGod morgen! Herlig vær i dag![]()
God kveldGod morgen
Da hadde jeg droppet jobbTeller på knappene om jeg skal dra på jobb før blodgiving. Den er kl 9.
Ideelt etter min nye morgenrutine skulle vi dradd ca nå. Så var jeg via skole og bhg og kø på jobb før 8. Men jentene spiser frokost. Etterpå pusse tenner. Neppe på jobb før halv ni. Og altså da litt lite vits.
Ring på og spør!![]()
God kveldGod kveld
Hjemme igjen etter jobb og levert hunden
Ja er ikke det deilig ?God morgen alle sammen. Det er juni
Haha enigTriaton = Sykling - Svømming - Løping
Mini triaton (etter min definisjon) må være duaton . Svømming - Løping
Intervall duaton må da være å prøve å ta en løpetur i dette været![]()
Greit på jobb?God kveld
Hjemme igjen etter jobb og levert hunden