Junitråden!

Skulle gå ut en tur, men så begynte det å tordner så jeg gikk hjem og trente litt foran tv istedenfor. Jeg tenker jeg skal gå en tur før jeg legger meg da. Dusje nå, og så, spise litt. Jeg har rett og slett ikke fått tid til å spise mer enn frokost og middag i dag, så nå er jeg sulten. Jeg har også over 20 000 skritt i dag, så kaloriunderskuddet er litt vel stort. Men det blir bare jeg legger fra meg mobilen slik at jeg kan hoppe inn i dusjen :D

So far, alle i familien har flytevest. Eller minste sin er i form av en body/badedrakt med flyteelementer kun til bruk under oppsikt av voksne, hindrer ikke drukning. Det vet vi. Alternativt har hun redningsvest men skal uansett være under oppsikt av voksne.

Jeg har kjøpt mat og alternativ mat. Det vil si tynne skiver av svinefilet, salat og pitabrød. Om dette nedstemmes, anses for komplisert, ettersom jeg ikke er hjemom mellom jobb og oppmøte antar jeg. Men det er mannen, har jeg alternativ om han nedlegger veto, pølser og brød.

Jeg begybber ikke å krydre kjøtt og fikse greier før mannen er hjemme og enig med meg.

Det er en halvtime til legging av yngste. Kvarter til kveldmat. Begynne på det regnskapet, rekker ikke dusj enda.

Mannen henter mellomste, om en halvtime. Fint.

Hva annet sto på den lista mi?
Hva skal dere??:)

Teller på knappene om jeg skal dra på jobb før blodgiving. Den er kl 9.

Ideelt etter min nye morgenrutine skulle vi dradd ca nå. Så var jeg via skole og bhg og kø på jobb før 8. Men jentene spiser frokost. Etterpå pusse tenner. Neppe på jobb før halv ni. Og altså da litt lite vits.
Da hadde jeg droppet jobb:)

Triaton = Sykling - Svømming - Løping
Mini triaton (etter min definisjon) må være duaton . Svømming - Løping
Intervall duaton må da være å prøve å ta en løpetur i dette været :P

Back
Topp