Junitråden!

Den følelsen når eg har tid til legen, så åpner ikkje kontoret før 10.00.... Då har dei 1 time tlftid. Sjansen for å få time i dag er lik null plutselig. Orka ikkje sitte 5 timer på legevakt heller....
Håper du fikk en time?:)

Takk :Heartred

Jeg fikk vel egentlig kjeft fordi han er misfornøyd med noe jeg har gjort, hvem vet hva. Litt sånn som når damer blir sinte på menn, men ikke sier hvorfor - også eksploderer andre "småting" opp. Jeg fikk kjeft i 10-15 minutter fordi han mente jeg ikke skulle ha pratet med noen, i stedet skulle jeg gjort arbeidet selv. Forsøkte å komme i mellom for å si "hallo, det er ikke slik at jeg snakket med vedkommende" men da ble han enda mer høylytt å ba meg høre på han og ikke avbryte han hele tiden. Når han var ferdig med tiraden så sa jeg at jeg ikke snakket med vedkommende, men at vedkommende kom til meg på grunn av en melding som sjefen min hadde bedt meg om å opprette i går. "Åja, ja okei, da beklager jeg da har jeg misforstått". Og innimellom hadde han skreket til meg om at alle her på jobb ikke alltid er så hyggelige og snakker om meg bak ryggen min fordi jeg ikke gjør nok og han mener at alle spør seg hva jeg overhodet gjør. Om det er sant eller ikke vet jeg ikke. Han skreik også opp om at jeg hadde hjemmekontor på fredag, og hvorfor jeg ikke var på jobb da siden det skjedde noe uplanlagt på fredag. Altså, hvordan skulle jeg vite hva som kom til å skje på fredag? På torsdag ettermiddag/fredag morgen var alt normalt - også får jeg kjeft for at jeg ble hjemme på hjemmekontor og deretter at noe uplanlagt skjedde. Sukk. Det er så slitsomt. Har veldig dårlig selvtillitt pga en hendelse tidligere, og når jeg sitter her i et fremmed land, i en fremmed jobb jeg ikke er utdannet til - også får jeg høre all denne driten. Det tærer. Veldig :pale Har en konstant følelse av dårlig samvittighet / at jeg ikke er god nok. Typisk dame. Aner ikke hvordan jeg skal få bukt med det, særlig ikke i dette giftige miljøet.
Høres ikke ut som en allright arbeidsplass?!:rolleyes: Tenkt på å finne en ny jobb? Eller er ikke det så lett?
Sender deg en klem❤️ Stay strong!

Når en får mail med bilde av en nyfødt baby (kollega som har fått) og følelsen er "så skjønn. Men litt glad det ikke er meg" så vet jeg at jeg er ferdig med å få barn.

Av og til har jeg lurt litt på det og lengtet litt etter en til. Men i dag står jeg godt plantet ems begge beina midt i "juni-med-tre-unger" og kjenner at en baby oppi alt dette hadde veltet lasset.

Men så sniker en stemme i bakhodet og minner om at privatlivet mitt er så travelt at jeg ikke har tid til å jobbe så et års tid med permisjon hadde jo føltes greit...
Hehe!:P kanskje det kommer en bitteliten fjerdemann hos dere?!;)❤️

Hehe!:p kanskje det kommer en bitteliten fjerdemann hos dere?!;)❤️
Tror ikke det nei, spiralen sitter godt der. Og helt seriøst, disse to ukene her og en baby? Neitakk.

De gjentar seg hver år. Pluss desember.

Ja, helt greit :) men kom på nå at jeg har både personalmøte og en annen kveldsting på programmet de neste 2 ukene...
Speideren i morgrn, og det sørens møtet med kommunen. svigerfar kommer fredag til lørdag. Søndag.... Tror jeg fri. Konsert mandag. Og lørdag for begge ungene etter en fotballturnering. Håper konsertene er i nærheten av hverandre... Samme arrangement, men det er litt spredt tror jeg.
En bursdag fredag og en søndag den uken og sommeravslutning i bhg onsdagen.
I klassen til eldste uken etter og på jobb etter at skolen har sluttet. Og markering av at en kollega slutter, men det er i lunsjen.

Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.
Høres kjipt ut

God kveld
Dro hjemmefra 7 i dag tidlig å kom hjem kl 21
Blir nok det samme i morgen...

Ja :D
Jeg vil ha et sånt tre/busk i hagen, men jeg vet ikke hva det er ^^
Om det finnes i lilla og hvitt. Er det syrin?

Min første assosiasjon i de fargene og med deilig lukt.

Jeg har helt dilla på The Orville for tiden. Håper det kommer en sesong 3 :D

Hegg lukter vel også godt og er hvit i alle fall?

Back
Topp