Mirell:![]()
Masse lykke til
God tur til oslo![]()
Takk.
2 barn i narkose samme dag. Håper jeg får fulgt begge to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mirell:![]()
Masse lykke til
God tur til oslo![]()
Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.
Takk.
Au da! Stoooor klem til deg. Hvorfor fikk du kjeft?

OidaTakk.
Dårlig start på dagen. Finnes det noen over den sjefen som man kan løfte saken til?
Hadde vurdert å søke en annen jobb etter det du skrev....Nei, kun adm.dir og han er på tur ut fordi vi bytter eiere snart. Så.. jeg er liksom bare svevende i shitstorm. Meh. Men men. Whatever doesnt kill you makes you stronger sier de, jeg leter litt etter sannheten i det![]()
God morgen
Nytt jobbsted i dag å jeg har nesten ikke sovet.
Håper alle får en fin dag
God morgen jenter. Da venter vi på at ambulansen skal kjøre oss til Oslo.

Så fælt å høre at du har det kjipt på jobb![]()
Men hjelper å kunne få lufte litt her hos dere! 
Hadde vurdert å søke en annen jobb etter det du skrev....
Luft i vei frustrasjonenSjefen kan ta seg en bolle som er småmuggen. HmpfMen hjelper å kunne få lufte litt her hos dere!
![]()
Jeg innbiller meg at jeg hørte at det buldret over oss inatt, men så ikke noe blinking (lyn)Neimen har du sett, midt i min dypeste søvn var det torden over oss. Trasig at det alltid skal komme på natta, jeg elsker å titte på torden![]()

Luft i vei frustrasjonen(jeg hadde begynt å gråte for lenge siden, så du er god som holder ut
)

Helt dønn ærlig hadde jeg grått lenge før den tiraden var over og muligens ikke klart svare engang.Vet du, det hjelper mer enn du aner å lese sånt. For jo mer jeg sitter her, jo mer begynner jeg å tenke "er jeg hysterisk? overdriver jeg bare? er jeg overømfintlig og veik? kanskje er jeg så passiv og elendig som han beskriver det?" --- det er vel litt som "gaslighting" - man begynner til slutt å tvile på seg selv og at det er sant det som sies. At det ikke bare er meg som ville grått av situasjonen hjelper meg enormt mye selvtillittsmessig, for det er helt på bånn nå for å være ærlig![]()
Det du sier der grøsser jeg avVet du, det hjelper mer enn du aner å lese sånt. For jo mer jeg sitter her, jo mer begynner jeg å tenke "er jeg hysterisk? overdriver jeg bare? er jeg overømfintlig og veik? kanskje er jeg så passiv og elendig som han beskriver det?" --- det er vel litt som "gaslighting" - man begynner til slutt å tvile på seg selv og at det er sant det som sies. At det ikke bare er meg som ville grått av situasjonen hjelper meg enormt mye selvtillittsmessig, for det er helt på bånn nå for å være ærlig![]()
jeg tenker at det er psykisk mishandling (slik man ser i et forhold der kvinnen er trykket ned til hun selv føler at hun ikke kan leve uten mannen som har gjort det). Rett og slett ta livet av selvtilliten til den andre 
Jeg hadde begynt å gråte, så blitt sint. Jeg gråter når jeg er sint, så hadde noknavbrytt han rimelig raskt.. vet dubprøvdeda.Vet du, det hjelper mer enn du aner å lese sånt. For jo mer jeg sitter her, jo mer begynner jeg å tenke "er jeg hysterisk? overdriver jeg bare? er jeg overømfintlig og veik? kanskje er jeg så passiv og elendig som han beskriver det?" --- det er vel litt som "gaslighting" - man begynner til slutt å tvile på seg selv og at det er sant det som sies. At det ikke bare er meg som ville grått av situasjonen hjelper meg enormt mye selvtillittsmessig, for det er helt på bånn nå for å være ærlig![]()