Nei skjønner det i grunnDet er jeg også! Men aldri tenkt på sportmann til slike klær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei skjønner det i grunnDet er jeg også! Men aldri tenkt på sportmann til slike klær![]()
Tips for å holde seg våken i ca 12 timer når man er høygravid, drittrøtt, og kun kan sitte i sofaen?
Tenkte å prøve i håp om å få sove litt bedre i natt![]()
Jupp rett på ferieRett på ferie?![]()
Nei, men du kan muligens bli henvist til noen med mer kunnskapJeg burde det, men jeg finner alltid en grunn til å la væreSynes liksom ikke at jeg får helt hjelp hos legen igrunn.
Så bra daLa ut noensko kengubarnet har vokst fra, hjelpes det kom bud med engang
Tør ikke før etter frisør kl 13:00 redd jeg ikke våkner igjen selv med vekkerklokkeFår du ikke sove i natt om du sover nå? For om det ikke har noe å si så, hadde jeg bare lagt meg. Svangerskap er hardt arbeid, så å sove midt på dagen er helt ok![]()
Jada helt greit å selgeSå bra da![]()
Hørtes snadder utMmmm. Koser meg med kveldsmat. Lompepizza med masse hjemmedyrket basilikum, med agurk og hjemmedyrket salat. Nam nam nam![]()
Jupp rett på ferie![]()
Nei, men du kan muligens bli henvist til noen med mer kunnskap![]()
Nei, det finnes ingen fasitFins det egentlig noen fasit på hvordan det skal se ut med en baby i hus?
Jeg tenker at så lenge babyen har det trygt, det er rent og hygienisk, og hun ikke krabber rundt enda så spiller det ingen rolle.. men svigerfar syns vi må endre hele stua, kjøpe ny sofa så vi har plass til besøk osv... kjenner det irriterer meg.
Blir bra detDeilig!!
Godt det daNope men litt mindre smerter med smertestillende![]()
Tør ikke før etter frisør kl 13:00 redd jeg ikke våkner igjen selv med vekkerklokke
Stuptrøtt. Vet egentlig ikke.
Og ja, svangerskap er hardt arbeid!
Sløv jobbehelg uten stressOkeivært grei jobbehelg ? Fest med jobben, fysak , sykkeltur osv her denne helgen
Håper du har sovet godtGod natt![]()
Det er det virkeligHørtes snadder ut![]()
Godt det da![]()
Kjenner at dette ønsker jeg virkelig ikke vite mer omKjenner jeg har lite tro på menneskeheten i kveld. Så en YouTube film om Tennessee walking horse. Folk setter på dem spesielle sko med spiker etc for å få dem til å virkelig gå på sin spesielle måte. De lider, men Trump stoppet loven som skulle få slutt på det!!!! Det skal visst opp et nytt forslag om å stoppe mishandlingen nå, men hvem vet hvordan det vil gå. Det var Obama som skulle stoppe dette, så det er mulig at det er derfor Trump stoppet loven. Arg!