Jobb frem til 14.30 . Lite planer i ettermlddag. Vil tro alle er litt slitne så passer bra og bare slappe av
Ja blir sliten då. Eg skal studera til høsten, så blir det nok full jobb på meg og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb frem til 14.30 . Lite planer i ettermlddag. Vil tro alle er litt slitne så passer bra og bare slappe av
Takk
Jeg er mamman til en liten gutt på 2 måneder
Min første, så føler endelig at jeg har landet litt, og at det begynner å gå seg til![]()
God løpeturLøper på mølla![]()
Hva skal du studere ?Ja blir sliten då. Eg skal studera til høsten, så blir det nok full jobb på meg og.
19 arbeidsdager igjen, to-do-før-ferien-lista versjon 1 (det blir sikkert ca 10 versjoner av den ettersom jeg skriver ny når mye er strøket ut og mye kommer til) er under utarbedelse og jeg har mentalt begynt å forberede meg på at det betyr at jeg må finne ut av det med telefonsvarer, som stort sett forandrer seg fra sommer til sommer, alt går seg til. Jeg er ikke klar for ferie enda, men jeg gleder megGod morgen ladies
Nå nærmer det seg ferie med stormskritt! Jeg er så klar!
Hvor lang utdannelse er det?Helsesekretær![]()
19 arbeidsdager igjen, to-do-før-ferien-lista versjon 1 (det blir sikkert ca 10 versjoner av den ettersom jeg skriver ny når mye er strøket ut og mye kommer til) er under utarbedelse og jeg har mentalt begynt å forberede meg på at det betyr at jeg må finne ut av det med telefonsvarer, som stort sett forandrer seg fra sommer til sommer, alt går seg til. Jeg er ikke klar for ferie enda, men jeg gleder meg
Takk takkGod løpetur
Vil tro man overalt kan forhåndsbestille?![]()
SAmme herGod morgen ladies
Nå nærmer det seg ferie med stormskritt! Jeg er så klar!
Regn her ogsåDet regner her. Det skulle jo ikke regne i dag
Jeg liker regn altså, men joggeskoene mine blir våte bare det kommer noen skyer, og jeg hadde planlagt en lang tur i dag![]()
Må kanskje begynne på en to do liste jeg og.. det viktigste på den blir uansett at jeg trenger klær.. når man skal på ferie er det jo greit å ha noe å pakke.. jentungen har 10 dager igjen på skolen, så er det ferie! Vi tjuvstarter litt i år![]()
Det trengte jeg igså , litt sommerklær å nå er de i husMå kanskje begynne på en to do liste jeg og.. det viktigste på den blir uansett at jeg trenger klær.. når man skal på ferie er det jo greit å ha noe å pakke.. jentungen har 10 dager igjen på skolen, så er det ferie! Vi tjuvstarter litt i år![]()
Når slutter egentlig skolen?12 dager her! Glede glede![]()