Junitråden!

God morgen ladies :)
Nå nærmer det seg ferie med stormskritt! Jeg er så klar!

God morgen ladies :)
Nå nærmer det seg ferie med stormskritt! Jeg er så klar!
19 arbeidsdager igjen, to-do-før-ferien-lista versjon 1 (det blir sikkert ca 10 versjoner av den ettersom jeg skriver ny når mye er strøket ut og mye kommer til) er under utarbedelse og jeg har mentalt begynt å forberede meg på at det betyr at jeg må finne ut av det med telefonsvarer, som stort sett forandrer seg fra sommer til sommer, alt går seg til. Jeg er ikke klar for ferie enda, men jeg gleder meg

19 arbeidsdager igjen, to-do-før-ferien-lista versjon 1 (det blir sikkert ca 10 versjoner av den ettersom jeg skriver ny når mye er strøket ut og mye kommer til) er under utarbedelse og jeg har mentalt begynt å forberede meg på at det betyr at jeg må finne ut av det med telefonsvarer, som stort sett forandrer seg fra sommer til sommer, alt går seg til. Jeg er ikke klar for ferie enda, men jeg gleder meg

Må kanskje begynne på en to do liste jeg og.. det viktigste på den blir uansett at jeg trenger klær.. når man skal på ferie er det jo greit å ha noe å pakke.. jentungen har 10 dager igjen på skolen, så er det ferie! Vi tjuvstarter litt i år :P

Det regner her. Det skulle jo ikke regne i dag o_O
Jeg liker regn altså, men joggeskoene mine blir våte bare det kommer noen skyer, og jeg hadde planlagt en lang tur i dag :P

Må kanskje begynne på en to do liste jeg og.. det viktigste på den blir uansett at jeg trenger klær.. når man skal på ferie er det jo greit å ha noe å pakke.. jentungen har 10 dager igjen på skolen, så er det ferie! Vi tjuvstarter litt i år :p

Mine har 14 dager igjen på skole og så jobber jeg den første uken av skoleferien så yngste går nok muligens i bhg da, vi får se, de eldste er hos mine foreldre så mulig hun også er der, avhengig av formen til mamma.

Klær ja, ikke helt superutenkelig at vi skal på en shoppingrunde den første uka av min ferie, altså når mannen enda jobber, go komplettere litt garderober. Min i alle fall, så mulig jeg helelr bare skal prøve å få tatt det alene, de eldste ungene arvet nettopp sånn 4-5 poser hver med klær i helga og yngste kan vi hente frem en kasse fra mellomste når hun går opp en størrelse. Jeg, trenger trolig et par ting i alle fall foren mer komplett sommergarderobe, siden noe av klærene nok har "krympet i skapet", eller helt ærlig, jeg har gått feil vei på vekta.

Viktig ting på den private to-do listen er å på et eller annet vis ordne gav til min mann som fyller 40 år i slutten av måneden.

Må kanskje begynne på en to do liste jeg og.. det viktigste på den blir uansett at jeg trenger klær.. når man skal på ferie er det jo greit å ha noe å pakke.. jentungen har 10 dager igjen på skolen, så er det ferie! Vi tjuvstarter litt i år :p
Det trengte jeg igså , litt sommerklær å nå er de i hus
Solbriller ligger på posten å venter, er vel bare kengubarnet som trenger solbriller nå

Back
Topp