Junitråden!

Tips for å holde seg våken i ca 12 timer når man er høygravid, drittrøtt, og kun kan sitte i sofaen? :p
Tenkte å prøve i håp om å få sove litt bedre i natt :)

Får du ikke sove i natt om du sover nå? For om det ikke har noe å si så, hadde jeg bare lagt meg. Svangerskap er hardt arbeid, så å sove midt på dagen er helt ok :)

Lite å finne på nå på formiddagen. Ammer litt nå. Lillejenta blir liksom ikke ferdig med pupp ^^

Får du ikke sove i natt om du sover nå? For om det ikke har noe å si så, hadde jeg bare lagt meg. Svangerskap er hardt arbeid, så å sove midt på dagen er helt ok :)
Tør ikke før etter frisør kl 13:00 redd jeg ikke våkner igjen selv med vekkerklokke :o
Stuptrøtt. Vet egentlig ikke.
Og ja, svangerskap er hardt arbeid!

Fins det egentlig noen fasit på hvordan det skal se ut med en baby i hus?
Jeg tenker at så lenge babyen har det trygt, det er rent og hygienisk, og hun ikke krabber rundt enda så spiller det ingen rolle.. men svigerfar syns vi må endre hele stua, kjøpe ny sofa så vi har plass til besøk osv... kjenner det irriterer meg.
Nei, det finnes ingen fasit:P

Tør ikke før etter frisør kl 13:00 redd jeg ikke våkner igjen selv med vekkerklokke :eek:
Stuptrøtt. Vet egentlig ikke.
Og ja, svangerskap er hardt arbeid!

Lykke til med å holde deg våken da ^^

Kjenner jeg har lite tro på menneskeheten i kveld. Så en YouTube film om Tennessee walking horse. Folk setter på dem spesielle sko med spiker etc for å få dem til å virkelig gå på sin spesielle måte. De lider, men Trump stoppet loven som skulle få slutt på det!!!! Det skal visst opp et nytt forslag om å stoppe mishandlingen nå, men hvem vet hvordan det vil gå. Det var Obama som skulle stoppe dette, så det er mulig at det er derfor Trump stoppet loven. Arg!
Kjenner at dette ønsker jeg virkelig ikke vite mer om:(

Back
Topp