Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i detJeg er også litt slik, litt av alt passer meg. Nesten! Sci-fi (med roboter, aliens osv) passer meg ikke så veldig![]()
Trøtt og jævlig...
Syns tiden kan gå litt fortere...
Lei av å stå opp hver time for å tisse
Jaja, det nærmer seg hvertfall.
Ja.. tror nesten det er det verste altså.Ja den delen av svangerskapet er slitsom ^^
Ja.. tror nesten det er det verste altså.![]()
Ikke sjans for å bli skikkelig ferdig på første forsøk 
Ja.. tror nesten det er det verste altså.![]()
Hvor tenker dere å overnatte?Ferieplanlegging er frustrerende!!!
Vi skal innom Sverige, og må ha overnatting i 3 dager på 3 ulike plasser. Planen er å ligge i telt i 2 netter, og så 1 natt i hytte. Men jeg har forstått nå at jeg ikke skjønner bæra av svensk! Så jeg er usikker på om det er drop-in eller forhåndsbestilling og når man kan sjekke inn og det ene og det andre. Og mannen er ingen hjelp. Han er engelsk, og skjønner ikke svensk i det hele tatt. Og han overlater det meste til meg, men svarer ja eller nei om jeg spør om noe.
He heGUTTER!!!!!!!!!
Alt hva gutter kan finne på
Lille U kom akkurat inn med en lekevannkanne og proklamerte at den var fin å tisse oppi
GUTTER!!!!!!!!!
Alt hva gutter kan finne på
Lille U kom akkurat inn med en lekevannkanne og proklamerte at den var fin å tisse oppi

Har bestandig poser i veska/sekken om det skjerSåg ei på buss, sto foran døra på sitt stopp med hånda foran munnen, hun løp av og kasta opp. Slitsomt det og![]()
Nemlig! Hjelper ikke at jeg er avhengig av krykker heller!Jeg husker at jeg gikk på do, tørket meg og reiste meg, og så satte jeg meg ned og tisset litt merIkke sjans for å bli skikkelig ferdig på første forsøk
![]()
Bahh, slitsomtFerieplanlegging er frustrerende!!!
Vi skal innom Sverige, og må ha overnatting i 3 dager på 3 ulike plasser. Planen er å ligge i telt i 2 netter, og så 1 natt i hytte. Men jeg har forstått nå at jeg ikke skjønner bæra av svensk! Så jeg er usikker på om det er drop-in eller forhåndsbestilling og når man kan sjekke inn og det ene og det andre. Og mannen er ingen hjelp. Han er engelsk, og skjønner ikke svensk i det hele tatt. Og han overlater det meste til meg, men svarer ja eller nei om jeg spør om noe.
Har bestandig poser i veska/sekken om det skjer![]()
Oida! Det var varmt. Planer for dagen da?
Hvor er dere?Vi har vært på stranda, nå sitter vi med lett solstikk og ørter oss i sofaen![]()
Hørtes deilig utVi har vært på stranda, nå sitter vi med lett solstikk og ørter oss i sofaen![]()
God kveld SaraGod morgen alle sammen