Junitråden!

Ja.. tror nesten det er det verste altså. :p

Jeg husker at jeg gikk på do, tørket meg og reiste meg, og så satte jeg meg ned og tisset litt mer :hilarious: Ikke sjans for å bli skikkelig ferdig på første forsøk :hilarious:

Ferieplanlegging er frustrerende!!!
Vi skal innom Sverige, og må ha overnatting i 3 dager på 3 ulike plasser. Planen er å ligge i telt i 2 netter, og så 1 natt i hytte. Men jeg har forstått nå at jeg ikke skjønner bæra av svensk! Så jeg er usikker på om det er drop-in eller forhåndsbestilling og når man kan sjekke inn og det ene og det andre. Og mannen er ingen hjelp. Han er engelsk, og skjønner ikke svensk i det hele tatt. Og han overlater det meste til meg, men svarer ja eller nei om jeg spør om noe.

GUTTER!!!!!!!!! :P

Alt hva gutter kan finne på :P
Lille U kom akkurat inn med en lekevannkanne og proklamerte at den var fin å tisse oppi

Vi skal innom Sverige, og må ha overnatting i 3 dager på 3 ulike plasser. Planen er å ligge i telt i 2 netter, og så 1 natt i hytte. Men jeg har forstått nå at jeg ikke skjønner bæra av svensk! Så jeg er usikker på om det er drop-in eller forhåndsbestilling og når man kan sjekke inn og det ene og det andre. Og mannen er ingen hjelp. Han er engelsk, og skjønner ikke svensk i det hele tatt. Og han overlater det meste til meg, men svarer ja eller nei om jeg spør om noe.
Hvor tenker dere å overnatte?

Bahh, slitsomt

Vi har ikke telt og driver ikke ferie på den måten så jeg kan lite om det. Kunne egentlig tenkt meg å prøvd det, men mannen er ikke helt der gitt.

Vi har vært på stranda, nå sitter vi med lett solstikk og ørter oss i sofaen :D
Hørtes deilig ut

Her sittet vi heller i sofaen med pledd og gleder oss til sommeren.

Fortalte ungene om planen om ferien og sett litt filmer fra dyreparken og mimret litt.

Hodet mitt jobber med å sy sammen hele sommeren flott for store og små

Back
Topp