Shit. Vi har kommet halvveis i 2021. Tiden går ikke fort lenger, den løper maraton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Ikke halvveis enda. Ikke før 1 juli.Shit. Vi har kommet halvveis i 2021. Tiden går ikke fort lenger, den løper maraton.
Santsant! Lov å skylde på ammetåka på den?Nei. Ikke halvveis enda. Ikke før 1 juli.
Helt klart.Santsant! Lov å skylde på ammetåka på den?
Vel vi har jo januar, februar, mars, april, juni, august, september, oktober, november om man tar med min side av familien også da![]()
Jepp. Telte ikke med mannens familie, orker ikke..Ja må telle alle![]()
Det går braVenter på vaksinen nå![]()
Unnagjort nå, så får vi se hvordan kvelden blirDet går bra![]()
Så braUnnagjort nå, så får vi se hvordan kvelden blir![]()
Håper det gikk bra1.juni idag, ja
Idag skal minsten til tannlegen for første gang![]()
Veldig mange med bursdag i juniVåkne til at minste ropte mamma det er juni måned nåherlig måned mange som har bursdag denne mnd
![]()
Her er det flere venner og familie som har bursdag . Denne uken to venninner, svigerinne, min mann og en kollegaMannen i huset er den eneste som har bursdag her i juni, dette er mnd han blir "gammel og grå". Det skjer hvert år i slutten av juni, så blir han "ung og sprek igjen" i starten av august.
For altså, han er like over en mnd eldre enn meg, så i juli er han et år eldre enn meg og derved "gammel" må vite
Men i utvidet familie er det begge mine foreldre, en svigerinne, ste-svigermor i alle fall- Og noen søskenbarn og sånn (mine altså)
Han var veldig sjenert, men gapte opp som bare detHåper det gikk bra
Det går så bra skal du se.Vaksine i morgen, gruer meg noe sykt
Jepp. Telte ikke med mannens familie, orker ikke..
Her tror jeg vi har de aller fleste mnd. Mai , sept og august er verstHer har vi januar april juni september og jeg novemberlitt fordelt
Enn så lenge har jeg feberfølelse (men ikke feber), vondt i hodet og armen klarer jeg ikke å løfteDet går så bra skal du se.
Jeg gruer meg til dose 2, den skal visst være verre enn dose en, men den er det 2 uker til så ikke begynt å tenke så mye på det enda
fikk dose 2 idag.