Juniskravling:D

1.juni idag, ja :eek:
Idag skal minsten til tannlegen for første gang :p
 
God morgen.

Det er 1. Juni ja.

Og med det er sommerles igang. Dere som har unger på barneskolen, eller kommende førsteklassinger, er de med?

Dette er det eneste året alle mine tre kan delta på en gang. Eldste som "ferdig med 7." og yngste som "skal begynne i 1."

Alle tre er de klare. Minstemor leser ikke selv, men fant frem lydbok som vi hører på i bilen og vi andre skal lese for henne.
 
Krise på jobben, så blir fire timer på jobb i kveld. Fysioterapi i morgen, om dei kan ta telefonen når eg ringer, har glemt klokkeslett.
 
Våkne til at minste ropte mamma det er juni måned nå:p herlig måned mange som har bursdag denne mnd :)
 
Mannen i huset er den eneste som har bursdag her i juni, dette er mnd han blir "gammel og grå". Det skjer hvert år i slutten av juni, så blir han "ung og sprek igjen" i starten av august.

For altså, han er like over en mnd eldre enn meg, så i juli er han et år eldre enn meg og derved "gammel" må vite ;)

Men i utvidet familie er det begge mine foreldre, en svigerinne, ste-svigermor i alle fall- Og noen søskenbarn og sånn (mine altså)
 
Den er viktigst ja:D Eg bryr meg om søsken, tantebarn og foreldrene mine sin bursdag :Heartred Eg har rund dag neste år, da skal eg feire dagen min:)
Nevøene mine har bursdag i august, september og oktober. Siste som kommer har termin i oktober på bursdagen til broren :p og venninna mi skal ha baby i august!
 
Mannen i huset er den eneste som har bursdag her i juni, dette er mnd han blir "gammel og grå". Det skjer hvert år i slutten av juni, så blir han "ung og sprek igjen" i starten av august.

For altså, han er like over en mnd eldre enn meg, så i juli er han et år eldre enn meg og derved "gammel" må vite ;)
Haha :D
 
Min 9 dag på lavkarbo :) kroppen føles fantastisk :) har så mye energi og søtsugen er ikke der. Koser meg med masse annen mat:p
 
Back
Topp