Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til henneFrøkna er 3!! 3! Wow.
Sykt barn igjen, tross alt vært en hel uke i bhg..
Kengubarnet har vært med en kompis på badeland , er nå i byen og skal etterhvert besøke kompisen som ble hardt skadd for noen uker siden
Takk! Så spennende. Hu er nede hos barnelegen nå, så skal hu i barnehagen. Gleder oss til hu kommer hjem. Måtte ha på kjole til og medGratulerer til henne
Og til deg, tre år som mamma!
Gratulerer med dagenFrøkna er 3!! 3! Wow.

Takk! Stor dagGratulerer med dagen![]()
Hun var så snill hos legen og hos blodprøvedamene at hu fikk to små ringer og ett troll som belønning!
Ja de gjør det, og hu har hatt lyst på ring en stund så nå har hu toDe premiene for legetimer og blodprøve og tannlege etc... de betyr mye
Det skal sies, min seksåring skulle til tannlegen i mi, og gledet seg, for der får hun premie! Etter endt time klarte hun ikke velge noe og valgte gå derfra uten premie, bre for deretter å snu i ytterdøra og gå inn igjen og få premie likevel. (en linjal som er en giraff)
Det gjør de, å de bør gis til alle men dessverre gjøres ikke det.De premiene for legetimer og blodprøve og tannlege etc... de betyr mye
Det skal sies, min seksåring skulle til tannlegen i mi, og gledet seg, for der får hun premie! Etter endt time klarte hun ikke velge noe og valgte gå derfra uten premie, bre for deretter å snu i ytterdøra og gå inn igjen og få premie likevel. (en linjal som er en giraff)
Ikke så uvanlig detOki var på Unilabs den 27 mai og bilder er klare men radiolog har ennå ikke fått lest svar fikk jeg beskjed av en jeg snakket med idag. Spørs om jeg skall gi de ut uken og evt kreve et svar.Syns dette går treigt
Ikke vant med det da jeg har tidligare fått svar i løpet av 5 dager. Men kanskje det tar lengre tid ettersom det er med og uten kontrastvetskeIkke så uvanlig det
for en herlig dame asså.Hun er helt fantastisk person.