Juniskravla

Sykt barn igjen, tross alt vært en hel uke i bhg..
Kengubarnet har vært med en kompis på badeland , er nå i byen og skal etterhvert besøke kompisen som ble hardt skadd for noen uker siden

Sykt barn igjen, tross alt vært en hel uke i bhg..
Kengubarnet har vært med en kompis på badeland , er nå i byen og skal etterhvert besøke kompisen som ble hardt skadd for noen uker siden

God bedring til den lille.

I dag kjenner jeg t det romsterer en del tanker i magen min .

Eldstemann har legetime idag, som jeg har forholdt meg rolig til, inntil i dag. Timen er bestilt etter at helsesykepleier på skolen ringte meg etter en sånn rutinekontroll de har på alle, med en part om ett og hitt, og da hadde hun sett at den ene skulderen hans er markant høyer enn den andre, at skulderbladet er lenger opp og ut enn det andre , og hun ville jeg skulle bestille en legetome bare for å avklare om alt er innenfor normalen, eller om han må utredes for skoliose. Trolig er alt greit sa hun, men hun ville en lege skulle se på det for det var såpass markant. (Men det er første kullet hun gjør sånn sjekk på, så jeg har det i bakhodet)

Jeg ser jo helt klart selv at ene skuldren er høyere enn de andre, det med skulderbladene er jeg ikke like god på å se helt, men har ikke brukt for mye tid på å be ham kle av seg og bøye seg fremover. Ville ikke legge for mye fokus på det, for hans del.

Men nå går timene sakte, det er 4 timer til han skal til legen, og jeg skal ikke engang være med. Det er det mannen som skal. Det går helt fint det altså, magen min bare tenker.

I tillegg ble min daglige omsorgs-melding til mamma besvart med at joda, pappa (som altså har Korona) er bedre nå, han har tatt seg en tur ut av huset for å skaffe flere tester og litt mat. Så han er bedre. Jeg har tilbudt meg å handle for dem.
Men hun selv, håper hun er sylte forkjøla med feber og hodepine...

Jeg mistenker at når han kommer hjem med mat og tester så kan den bekrefte at det ikke er bare forkjøla hun er. For et par dager siden testet hun negativt, men jeg har ikke helt troen på at hun har klart å få seg en forkjølelse. Den siste uken har hun ikke truffet noen andre enn pappa. Hvor skulle hun fått en forkjølelsen fra, liksom?

Så ja, i dag romsterer det en del tanker i magen min.

Og jeg skal ikke hjem til middag en gang, jeg er med i arrangementskomiteen på jobbens sommerfest, så ikke så lenge etter jeg får legens konklusjon etter guttungen legetime skal jeg og ei til dra på butikken og handle papirduk og brus og snacks og avsted for å dekke bord og gjøre klart til de andre kommer. Gitt det været vi har fått her på sunnmøre er det like greit vi droppet grillinga og gikk for å bestille mat. Tåka ligger langt nedi fjellene og det regner.

Jepp, da har pappa kommet hjem med nye koronatester....

Hun var så snill hos legen og hos blodprøvedamene at hu fikk to små ringer og ett troll som belønning!

De premiene for legetimer og blodprøve og tannlege etc... de betyr mye

Det skal sies, min seksåring skulle til tannlegen i mi, og gledet seg, for der får hun premie! Etter endt time klarte hun ikke velge noe og valgte gå derfra uten premie, bre for deretter å snu i ytterdøra og gå inn igjen og få premie likevel. (en linjal som er en giraff)

Det skal sies, min seksåring skulle til tannlegen i mi, og gledet seg, for der får hun premie! Etter endt time klarte hun ikke velge noe og valgte gå derfra uten premie, bre for deretter å snu i ytterdøra og gå inn igjen og få premie likevel. (en linjal som er en giraff)
Ja de gjør det, og hu har hatt lyst på ring en stund så nå har hu to :)

Premie ja det har vart en stor hitt for gutten som har vart inne x antall ganger på sykehuset alt fra Mr i narkose til øre sjekk .

Det gjør de, å de bør gis til alle men dessverre gjøres ikke det.

Oki var på Unilabs den 27 mai og bilder er klare men radiolog har ennå ikke fått lest svar fikk jeg beskjed av en jeg snakket med idag:shifty:. Spørs om jeg skall gi de ut uken og evt kreve et svar.Syns dette går treigt

Oki var på Unilabs den 27 mai og bilder er klare men radiolog har ennå ikke fått lest svar fikk jeg beskjed av en jeg snakket med idag:shifty:. Spørs om jeg skall gi de ut uken og evt kreve et svar.Syns dette går treigt
Ikke så uvanlig det

Lite søvn inatt. Sist jeg såg på klokken var den 01:49. Var nede og spiste:p la meg så våkne 9 åringen kl 03:40 og sko på do drikke vann og var alt for varm.
Har vart på siste veiledning og evaluering på gutten. Så skall vi ha et møte i august rett før skolestart. Da er barna fri og så fin og skjønn som special pedagogen er så sier hun da kommer jeg og sitter barnevakt for gutten:Heartred for en herlig dame asså.Hun er helt fantastisk person.

Last edited:
Rotehode, meg?

14. Juni

Oi, på meldingen til Sfo i august et jo i moegen. Det må vi fikse. Litt kluss fordi det ikke går i appen, så jeg har utsatt det

Ok. Fikse. Åpne skjema, fylle ut.

Der står det 10.6!

Sender det likevel inn. Og sier at vi får finne på noe annet om det ikke går.

Helsigvis svarer Sfo leder at det går fint, hun fører henne opp

Back
Topp