Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvekjører ny bil idag mens vår er inne for vurdering ifht innbytte![]()
MustangSpennende, hva slags bil da ? Alltid spennende med ny bil![]()
hmm, hvit støy? elle er du ute etter musikk? Jeg synes en del klassisk musikk kan fungere sånn. (Har fr rent gammelt noen cd'erd med "klassiske røde favoritter" som jeg liker, men cd'er hører man jo ikke på lenger, og DEN fant jeg ikke på spotify, men klassisk er der joNoen som har noe forslag til beroligende musikk? Er til meg selv for å slå av hjernen rett og slett så jeg får sove.
den nye, antar jeg?Mustang![]()
Prøv å strø litt kanel langs gjerdet?Tips til å få nabokatter til å slutte å bæsje over hele tomta vår? Jeg er så sinnsykt lei av at jeg ikke kan gå ut døra uten å tråkke i bæsj. HVER dag, FLERE katter så det er mange bæsjer om dagen.
Musikk. Syns hvit støy bare bråker og irriterer.hmm, hvit støy? elle er du ute etter musikk? Jeg synes en del klassisk musikk kan fungere sånn. (Har fr rent gammelt noen cd'erd med "klassiske røde favoritter" som jeg liker, men cd'er hører man jo ikke på lenger, og DEN fant jeg ikke på spotify, men klassisk er der jo
Syns så synd på hu. Jeg vet nøyaktig hvordan hu har det.Halvannen time etter at hun ble lagt begynner jentungen å føle seg såpass søvnig at hun vil prøve å sove. Jeg vet enda ikke hvor lang tid det vil ta. Fortvilende å legge et barn som gråter fordi hun vet hun ikke får sove
Syns så synd på hu. Jeg vet nøyaktig hvordan hu har det.
Nå har jeg prøvd chilli pulver og hvitløkspulver til ingen nytte. Kan prøve kanel også, men hadde ikke nokPrøv å strø litt kanel langs gjerdet?
Jeg overlever fordi jeg veldig sjeldent må opp tidlig. Så føler med hu.Fortvilende, og særlig siden hun jo må opp tidlig neste morgen for skole. For da tenker hun på det også.
Så helger og ferier er mye bedre. Da stresser hun ikke så med at hun ikke får sove, da kan hun evt også være lenger oppe, for hun kan sove lenger. Jeg vet det ikke er ideelt, men akkurat nå handler dette om å komme oss gjennom de siste tre ukene til sommerferien, 13 skoledager til, og aller helst finne en løsning på sove-problemene før høsten kommer.
Jeg overlever fordi jeg veldig sjeldent må opp tidlig. Så føler med hu.
Jepp. Fikk tilbud på vår gamle (2016 modell, auris) på 110.000 pga diverse ting de er nødt til å lakkere før videre salg. Vi forventet ca 90.000 fra forhandler ( de prøver jo å få litt profit), så ble positivt overrasket over det. Da blir det 480.000-500.000 vi må ut med, mye pengerden nye, antar jeg?![]()
Flott bil blir det uansettJepp. Fikk tilbud på vår gamle (2016 modell, auris) på 110.000 pga diverse ting de er nødt til å lakkere før videre salg. Vi forventet ca 90.000 fra forhandler ( de prøver jo å få litt profit), så ble positivt overrasket over det. Da blir det 480.000-500.000 vi må ut med, mye penger
Skal også innom vw imorgen og forhøre oss ang id4 og evnt innbytte![]()