Junijentenes skravletråd :)

Åå sånn orker ikke jeg :/ blir jo baksnakking. Sånn man drev som fjortis ikke voksen :O

Vet :)
Men det er et problem i barnehager, støtt og stadig oppe på lederkurs, personalmøter osv..
Damer er ikke så gode på direte tilbakemeldinger..
Gå til den det gjelder eller hold munn..

Lykke her i dag, mannen får kanskje være hjemme til onsdag i stede for søndag..
Skal så lite til for at humøret letter..

Vær, mørket, formen osv gjør meg litt nedfor om dagen..

Vet :)
Men det er et problem i barnehager, støtt og stadig oppe på lederkurs, personalmøter osv..
Damer er ikke så gode på direte tilbakemeldinger..
Gå til den det gjelder eller hold munn..

Lykke her i dag, mannen får kanskje være hjemme til onsdag i stede for søndag..
Skal så lite til for at humøret letter..

Vær, mørket, formen osv gjør meg litt nedfor om dagen..
Huff det blir ikke godt miljø av det :/ noe så herlig :D kjenner til den. Spesielt idag

Ja, jeg kvir meg til januar og februar i dette mørket.
Men forhåpentligvis er formen bedre da, slik at jeg ikke sitter å føler meg som en vaskefille..
Krysser fingrene :)

Man kan faktisk gå videre med det, når taushetsplikten brytes. Taushetsplikt er taushetsplikt, så enkelt er det!
Blir så provosert av sånne mennesker, helt forferdelig at den typen mennesker skal ha en høy stilling og faktisk ha ansvar for ansatte!!

Man kan faktisk gå videre med det, når taushetsplikten brytes. Taushetsplikt er taushetsplikt, så enkelt er det!
Blir så provosert av sånne mennesker, helt forferdelig at den typen mennesker skal ha en høy stilling og faktisk ha ansvar for ansatte!!

Kan jeg?
Jeg vet jo alltid hvorfor andre er sykemeldt, og vet om møter hun har hatt med folk som er sykemeldt og nav samt fastlege, hva som er sagt og gjort.
Dette kommer opp som et vanlig tema på nettopp pauserommet med mange tilstede.
Ikke så kjekt for de det gjelder, og jeg og en annen har flere ganger sagt at hun må tenke seg om..

Ærlig talt! Ja, dette synes jeg dere skal gå videre med. Få med de som blir snakket om, jo fler jo bedre. Kjenner jeg blir helt svett av denne dama!!

Fortsatt ikke noe man diskuterer på pauserommet med 4 andre tilstede...
Og, hun er nok ikke fornøyd med at jeg er gravid, vi har to i permisjon, men en er tilbake når jeg går ut..

Men som jeg sa den gangen,"ikke akkurat nå, men vi får se"....
Neinei, såklart ikke.

Den er veldig søt <3 men samtidig får jeg så vondt av babyen! :( kan ikke noen bare gi han mat?! :(
Var det jeg også tenkte. Gi han mat, ikke film og legg ut som underholdning..

Samboer og bonusbarnet var på butikken for å handle inn til helga.. Og de kommer hjem med salami!! "Unnskyld kjære, det var det eneste han ville ha.." Jeg som har hatt våte drømmer om salami, roastbiff og spekemat!! :(

Samboer og bonusbarnet var på butikken for å handle inn til helga.. Og de kommer hjem med salami!! "Unnskyld kjære, det var det eneste han ville ha.." Jeg som har hatt våte drømmer om salami, roastbiff og spekemat!! :(
Tenk så himmelsk godt det blir med den første skiven med salami etter fødselen :D :D :D denne gangen skal jeg ha med salami i baggen, de var tom for salami sist! :o

Tenk så himmelsk godt det blir med den første skiven med salami etter fødselen :D :D :D denne gangen skal jeg ha med salami i baggen, de var tom for salami sist! :eek:

Skal ha med både spekeskinke, salami og roastbiff! Gjerne en mørsnabb å knaske på i tillegg ;) Herregud så deilig det skal bli!!
Uhørt å være tom for salami, og der da!! Urutinert!!

Skal ha med både spekeskinke, salami og roastbiff! Gjerne en mørsnabb å knaske på i tillegg ;) Herregud så deilig det skal bli!!
Uhørt å være tom for salami, og der da!! Urutinert!!
Ja, det var dårlig planlagt haha! :p samboer kom med en hel pakke grillstad salami og et brød til meg som jeg hadde på rommet og spiste av når jeg ville ha :D tror jeg levde på salami i flere måneder etterpå :p

Ja, det var dårlig planlagt haha! :p samboer kom med en hel pakke grillstad salami og et brød til meg som jeg hadde på rommet og spiste av når jeg ville ha :D tror jeg levde på salami i flere måneder etterpå :p

Sånn skal det være :D Hva skulle vi gjort uten våre fantastiske menn?

Apropo.. Min fantastiske mann laget mexicansk mat i dag, godt med krydder så jeg skulle smake maten ;) Menneh.. Den gang ei. Det smakte ingenting.. Han skal ha for tanken ihvertfall, og at han prøvde :)

Back
Topp