Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kos ut med peis og snøSånn går no dagansnør og snør, fyrer i ovnen og smådupper på sofaen
men kjedelig å være hjemme alene, en uke til mannen kommer hjem. Reise-jobbing suger....
Så herlig daI dag har jeg vært til ultralyd! Noe så fantastisk ♥♥♥ 14+1 i dag, og mini lå der og suttet på tommelen, og sprellet. Føler med sååå mye roligere nå altså![]()
I dag har jeg vært til ultralyd! Noe så fantastisk ♥♥♥ 14+1 i dag, og mini lå der og suttet på tommelen, og sprellet. Føler med sååå mye roligere nå altså![]()
What?!I morgen kommer mannen hjem på en visit <3
Shitt, i dag sa sjefen min " jeg kan ikke spørre hvorfor du er sykemeldt, men jeg antar du ikke er gravid"....
Håj..
Jeg såg på henne og sa "forsiktig med hva du sier, kan gå troll i ord"
Verken bekrefta eller avkrefta..
Men sitte på pauserommet å snakke om min sykemelding?
What?!for en merkelig ting å si!
Nei, var hun som var like tett som en sil?Jepp..
Så jeg gleder meg virkelig til å slippe den nyheten..
Men jeg svarte slik at det ble hengende litt i lufta.
Må hele tiden passe meg der, stoler ikke på henne i det hele tatt.
Folk og antenner altså.. Er det mulig??I morgen kommer mannen hjem på en visit <3
Shitt, i dag sa sjefen min " jeg kan ikke spørre hvorfor du er sykemeldt, men jeg antar du ikke er gravid"....
Håj..
Nei, var hun som var like tett som en sil?glad jeg ikke har en slik sjef kjenner jeg!
Folk og antenner altså.. Er det mulig??
Nei seriøst!? Hvorfor antar hun det? Har du veldig mange fra før ellernoe?I morgen kommer mannen hjem på en visit <3
Håj..
I dag har jeg vært til ultralyd! Noe så fantastisk ♥♥♥ 14+1 i dag, og mini lå der og suttet på tommelen, og sprellet. Føler med sååå mye roligere nå altså![]()
I morgen kommer mannen hjem på en visit <3
Håj..
Nei seriøst!? Hvorfor antar hun det? Har du veldig mange fra før ellernoe?