Junijentenes skravletråd :)

Flere her som er sykt tørste? Jeg føler jeg drikker vann hele tiden. Om natta når jeg våkner og må på do, så må jeg også gå og ta meg et glass vann. Som selvfølgelig gjør at jeg må på do mange ganger om natta... ond sirkel :(
Jepp. Tørst hele tiden, i tillegg til en helt forjævlig smak i munnen konstant. Eneste som hjelper en liten stund er sterk mint-tyggis.

Flere her som er sykt tørste? Jeg føler jeg drikker vann hele tiden. Om natta når jeg våkner og må på do, så må jeg også gå og ta meg et glass vann. Som selvfølgelig gjør at jeg må på do mange ganger om natta... ond sirkel :(
Jeg er tørst hele tida! Og det finnes ingenting som er værre enn å være skikkelig tørst, og ikke kunne ta mer enn en liten slurk om gangen :( bælmer jeg innpå så kaster jeg bare opp... Så da må jeg bare drikke små slurker gjennom hele dagen, og gå rundt tørst til enhver tid :(

Jeg er tørst hele tida! Og det finnes ingenting som er værre enn å være skikkelig tørst, og ikke kunne ta mer enn en liten slurk om gangen :( bælmer jeg innpå så kaster jeg bare opp... Så da må jeg bare drikke små slurker gjennom hele dagen, og gå rundt tørst til enhver tid :(
Sånn er det her også. Konstant tørst, men frykten for at det skal komme i retur gjør at jeg ofte utsette det for lenge og ikke klarer å la være å ta mer en et par små super...

Jepp. Tørst hele tiden, i tillegg til en helt forjævlig smak i munnen konstant. Eneste som hjelper en liten stund er sterk mint-tyggis.
Den der smaken i kjeften er helt forjævlig!!!! Usj :(

Tips til dere tørste og kvalme :)
Drikk rett fra springen og fyll hele munnen med masse vann, men svelg kun en liten del av det og spytt ut resten ;) hjelper meg når jeg spiller håndball og blir tørst. Kan ikke drikke så mye for da konmer det i retur så da hjelper det på tørsten og jeg slipper å gulpe :)

Og har fått timene til JM samt oul! Ble straks litt mer virkelig! Kanskje jeg bør ta kontakt med legen snart også :)

Er som er rene atomkraftverket?
Jeg er så oppblåst og det lukter så hinsides dårlig! Jeg blir kvalm av min egen fis! :wideyed::depressed:
Hahahha, dauer!!! :D hadde en dag for noen uker siden der det luktet død og fordervelse O.o

Leser at alle er hard i magen?
Ikke tilfelle her.
Det romler og lager så mye lyder i den magen min.

Leser at alle er hard i magen?
Ikke tilfelle her.
Det romler og lager så mye lyder i den magen min.
Jeg er mindre hard i magen enn jeg pleier. Normalt bæsjer jeg kanskje max hver tredje dag. Nå er det stort sett annenhver dag, og det blør nesten aldri. Haha :D Fysj for detaljer! Beklager det.

Jeg er litt overrasket over formen min. I går og i dag har jeg ikke vært så kvalm egentlig. Litt før jeg har fått i meg frokost og på kvelden, men det har gått overraskende kvalmefritt på jobben i dag. Har ikke måtte spise så ekstremt ofte. Håper ikke det betyr at noe har skjedd med spira da.... Er snart 9 uker.

Jeg er mindre hard i magen enn jeg pleier. Normalt bæsjer jeg kanskje max hver tredje dag. Nå er det stort sett annenhver dag, og det blør nesten aldri. Haha :D Fysj for detaljer! Beklager det.

Haha, å være gravid er komisk.
jeg er jo på do både 2 og 3 ganger.. #utleverer..
Men det er jo helt vilt!

Back
Topp