Jeg har tatt meg selv i å tenke på lollipop flere ganger de siste dageneSambo'n flirte av at av alle ting jeg skulle få cravings på, så var det pæreis!vi skal liksom spise middag nå, men jeg har ikke lyst på, jeg vil bare ha iiiiiiis!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt meg selv i å tenke på lollipop flere ganger de siste dageneSambo'n flirte av at av alle ting jeg skulle få cravings på, så var det pæreis!vi skal liksom spise middag nå, men jeg har ikke lyst på, jeg vil bare ha iiiiiiis!
![]()
Jeg har også hatt noen bølger med pæreisbehov! Kjøpte pærebrus i håp om at det skulle gjøre susen. Det gjorde det definitivt ikke.Ååååååh, jeg har så lyst på pæreis at jeg forgår! !![]()
Håper på en måte at jeg har lyst på pæreis eller lollipop i morgen jeg også ja, orker heller ikke å ut i kveldJeg har tatt meg selv i å tenke på lollipop flere ganger de siste dagenetror jeg må kjøpe is i morgen, orker ikke dra ut i dag
![]()
Åh, jaaaa!Fader så godt det høres ut med pæreis!
Jeg ble egentlig litt glad av denne jeg!Jeg begynner å bli en forvirret og isolert, sykemeldt dame. Våkna i dag med en sånn veldig julestemning. Har igrunnen nytt det, og tok til og med rødbeter på leverposteien for anledninge. Og så! Utenfor huset kommer det løpende barn i fintøy! Penbukser, skjorter, sløyfe i halsen. Hva er dette!? Er det jul likavel? HahahaJeg er ei skrulle! Men hva skjer med barna i pentøy? Det er onsdag sant? Ingen ferie på gang? Gir meg ende over
![]()
Tror ikke jeg har spist pæreis på mange årHåper på en måte at jeg har lyst på pæreis eller lollipop i morgen jeg også ja, orker heller ikke å ut i kveld![]()
Jepp! Diplom is har pæreis på pinne i småisdisken.Tror ikke jeg har spist pæreis på mange årselger de det fortsatt?
![]()
HahaJeg ble egentlig litt glad av denne jeg!har i går og i dag hatt litt julestemning, og har latt julemusikken komme trillende ut av stereoen
![]()
![]()
Kan forøvrig vært fotografering på skolen, det er jo tida for det nå![]()
Skjønner jeg (eller gubbenJepp! Diplom is har pæreis på pinne i småisdisken.
Ååååh, den var goooood!Ånei! Alt issnakket fikk meg til å tenke på kræsj pink! Husker dere den? Den rosa isen med blå pinne med gul tyggis inni, vet dere. Åååå kræsj pink! Og den finnes ikke mer! Kanhende diplomis har et nødlager? Kan jo sende dem en mail...
Ånei! Alt issnakket fikk meg til å tenke på kræsj pink! Husker dere den? Den rosa isen med blå pinne med gul tyggis inni, vet dere. Åååå kræsj pink! Og den finnes ikke mer! Kanhende diplomis har et nødlager? Kan jo sende dem en mail...
Hmm! Kan være mange årsaker til pynta barnHahaDa har iallfall vi to jul!
Kanhende det var fotografering ja. I min tid dreiv vi ikke å pynta oss for sånt, men det er jo nye tider.
Naaaam! Den var god!Ånei! Alt issnakket fikk meg til å tenke på kræsj pink! Husker dere den? Den rosa isen med blå pinne med gul tyggis inni, vet dere. Åååå kræsj pink! Og den finnes ikke mer! Kanhende diplomis har et nødlager? Kan jo sende dem en mail...
Ja, kan jo hende de hadde noen slags markering i klassen eller noe. De var nokså store. Vil anslå rundt tiårsalder.Hmm! Kan være mange årsaker til pynta barn![]()
Jeg har titt og ofte gjennom hele barnehagetida sendt sønnen avgårde i "penklær" (altså, skjorte og fin bukse) og med sveis så klart..
![]()
Ååååååh, jeg har så lyst på pæreis at jeg forgår! !![]()