Junijentenes skravletråd :)

Sambo'n flirte av at av alle ting jeg skulle få cravings på, så var det pæreis! :rolleyes: vi skal liksom spise middag nå, men jeg har ikke lyst på, jeg vil bare ha iiiiiiis! :p
Jeg har tatt meg selv i å tenke på lollipop flere ganger de siste dagene :p tror jeg må kjøpe is i morgen, orker ikke dra ut i dag :p

Fader så godt det høres ut med pæreis!

Jeg har tatt meg selv i å tenke på lollipop flere ganger de siste dagene :p tror jeg må kjøpe is i morgen, orker ikke dra ut i dag :p
Håper på en måte at jeg har lyst på pæreis eller lollipop i morgen jeg også ja, orker heller ikke å ut i kveld :p

Jeg begynner å bli en forvirret og isolert, sykemeldt dame. Våkna i dag med en sånn veldig julestemning. Har igrunnen nytt det, og tok til og med rødbeter på leverposteien for anledninge. Og så! Utenfor huset kommer det løpende barn i fintøy! Penbukser, skjorter, sløyfe i halsen. Hva er dette!? Er det jul likavel? Hahaha :D Jeg er ei skrulle! Men hva skjer med barna i pentøy? Det er onsdag sant? Ingen ferie på gang? Gir meg ende over :p
Jeg ble egentlig litt glad av denne jeg! :D har i går og i dag hatt litt julestemning, og har latt julemusikken komme trillende ut av stereoen :p :D

Kan forøvrig vært fotografering på skolen, det er jo tida for det nå :)

Håper på en måte at jeg har lyst på pæreis eller lollipop i morgen jeg også ja, orker heller ikke å ut i kveld :p
Tror ikke jeg har spist pæreis på mange år :o selger de det fortsatt? :p

Jeg ble egentlig litt glad av denne jeg! :D har i går og i dag hatt litt julestemning, og har latt julemusikken komme trillende ut av stereoen :p :D

Kan forøvrig vært fotografering på skolen, det er jo tida for det nå :)
Haha :D Da har iallfall vi to jul!
Kanhende det var fotografering ja. I min tid dreiv vi ikke å pynta oss for sånt, men det er jo nye tider.

Ånei! Alt issnakket fikk meg til å tenke på kræsj pink! Husker dere den? Den rosa isen med blå pinne med gul tyggis inni, vet dere. Åååå kræsj pink! Og den finnes ikke mer! Kanhende diplomis har et nødlager? Kan jo sende dem en mail...

Ånei! Alt issnakket fikk meg til å tenke på kræsj pink! Husker dere den? Den rosa isen med blå pinne med gul tyggis inni, vet dere. Åååå kræsj pink! Og den finnes ikke mer! Kanhende diplomis har et nødlager? Kan jo sende dem en mail...
Ååååh, den var goooood!

Å, den var skikkelig god..
Nam...

Om jeg ikke tar feil så mener jeg at jeg har pære is i frysen..
Vente til jeg har lagt barna.

Haha :D Da har iallfall vi to jul!
Kanhende det var fotografering ja. I min tid dreiv vi ikke å pynta oss for sånt, men det er jo nye tider.
Hmm! Kan være mange årsaker til pynta barn :D
Jeg har titt og ofte gjennom hele barnehagetida sendt sønnen avgårde i "penklær" (altså, skjorte og fin bukse :p ) og med sveis så klart.. :p

Naaaam! Den var god! :D

Hmm! Kan være mange årsaker til pynta barn :D
Jeg har titt og ofte gjennom hele barnehagetida sendt sønnen avgårde i "penklær" (altså, skjorte og fin bukse :p ) og med sveis så klart.. :p
Ja, kan jo hende de hadde noen slags markering i klassen eller noe. De var nokså store. Vil anslå rundt tiårsalder.

Flere her som er sykt tørste? Jeg føler jeg drikker vann hele tiden. Om natta når jeg våkner og må på do, så må jeg også gå og ta meg et glass vann. Som selvfølgelig gjør at jeg må på do mange ganger om natta... ond sirkel :(

Alt dette snakket om is frister enormt! Spesielt kræsj pink og lollipop! :D

Back
Topp