Junijentenes skravletråd :)

Åh, sjokoladesuppe hørtes faktisk litt digg ut :D

Ja, skjønte egentlig hva du mente i går, men litt treig på å forklare :p mat med mye karbo blir jeg egentlig rett og slett dårlig av, men jeg spiser det fordet :p
Forøvrig virka det som det tyngste holdt seg i går (kjøtt og fett) :)
Det er definitivt det som funker best på meg også, på kvalmen. Selv om det er utrolig lite fristende.

Er i uke 10. Hadde blødninger i uke 8 også. Så en hel uke uten og nå startet det altså igjen. Jeg hadde akkurat begynt å slappe av :( hcg har økt jevnt og trutt. Men det har jeg lest kan skje ved MA. Noe jeg frykter veldig nå.. Søren altså. Kanskje jeg skal ringe sykehuset i morgen å be om å få komme inn før..

Du kan jo ringe å høre, det er jo greit å få roet seg.
Men jeg hadde det slik du forklarer, det kom etter at jeg hadde sett liv på UL første gang, men de var snill og fulgte meg godt opp med UL.
Jeg hadde noe hematomer som blødde i livmoren.

Du kan jo ringe å høre, det er jo greit å få roet seg.
Men jeg hadde det slik du forklarer, det kom etter at jeg hadde sett liv på UL første gang, men de var snill og fulgte meg godt opp med UL.
Jeg hadde noe hematomer som blødde i livmoren.

Jeg håper veldig at det er uskyldig. Men når det er hele dagen ved tørk i flere dager mister jeg håpet altså. Og det værste er at jeg har gått i uvisshet i 2 uker. God oppfølging fra lege men sykehuset hadde ingen hast med å få meg inn siden jeg er under 12 uker. Virker som de glemmer at vi gravide kan bli helt utslitt av å gå slik.

Jeg håper veldig at det er uskyldig. Men når det er hele dagen ved tørk i flere dager mister jeg håpet altså. Og det værste er at jeg har gått i uvisshet i 2 uker. God oppfølging fra lege men sykehuset hadde ingen hast med å få meg inn siden jeg er under 12 uker. Virker som de glemmer at vi gravide kan bli helt utslitt av å gå slik.

Ja, de er ikke så hensynsfull alltid.
Jeg bodde ikke i Norge da, så jeg fikk veldig god oppfølging.
Men ring å hør du.
Klem

Det er definitivt det som funker best på meg også, på kvalmen. Selv om det er utrolig lite fristende.
Ikke sant.. Virker som om det hjelper best på kvalmen her også, sjøl om det ikke frister så mye.. Men gleder meg til å gå fullt over tilbake til litt tyngre fordøyelig mat igjen! :p

Er det friskt blod også hele dagen i flere dager?

Smakssansen er sykt forsterka, alt smaker og lukter mer. Flere?
Samme her. Pluss at noen matvarer har endret litt smak og lukt, kaffe lukter ekstremt surt, har alltid elsket lukten av kaffe, nå brekker jeg meg hvis jeg lukter på det. Liker ikke ting som smaker "for mye" for tida, er milde smaker det går for tida.

Det er helt j... å være på jobben for tiden. Er så kvalm og det blir bare verre. Uke 8 nå, så har nok noen uker igjen med dette. Utrolig vanskelig å være positiv når man føler seg sånn. :(

Hvitløk var det verste i forrige svangerskap, og nå er det aller verste mannens cillisaus. Dvs den lukter godt, men når han spiser den blir det så ille at vi nesten ikke kan sove i samme rom. Så prøver å legge ned forbud mot den sausen :D Kaffe smaker heller ikke godt for tiden...

Det er helt j... å være på jobben for tiden. Er så kvalm og det blir bare verre. Uke 8 nå, så har nok noen uker igjen med dette. Utrolig vanskelig å være positiv når man føler seg sånn. :(
Kvalmen min begynte å avta litt i slutten av uke åtte. For mange andre her inne også.

Å, jeg håper det gjelder meg og!
Jeg også :) Den forstetter jo lenger for noen såklart, og jeg er kvalm innimellom fremdeles (9+6) men toppene nå når ikke en gang bunnen av slik det var i uke 7 feks.

Back
Topp