håperpåettmirakel
Glad i forumet
Takk takk, og lykke til videre med prøvingen alle sammen, jeg heier på dere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk. Ja skjønner det da, jeg bare kjenner meg så igjen for akk slik var jeg på søndag også, spurte om fryseforsøk og alt, var helt sikker på det ikke hadde gått lissom... Men i går var testen plutselig positiv, så må ikke miste helt troa![]()
Ha ha jeg var ikke så værst hjemme men sleit på jobb, med alle umulige kunder....freste mot demÅnei
ser for meg at jeg også kan bli grusom å ha i hus.. ligger til slekta å være grusom i overgangsalderen, og dette er jo egentlig en type kunstig overgangsalder har jeg hørt.. puuuhh, krysser fingre og tær!

Jeg blir nok motsatt, tar meg skikkelig sammen på jobb og er ufyselig hjemme. Sånn er det hver gang jeg er hormonellaHa ha jeg var ikke så værst hjemme men sleit på jobb, med alle umulige kunder....freste mot dem
Men det roet seg når sprøytene begynte hi hi...
Du vet det er for en kort periode da ;-)

De er vel forståelsesfulle når de vet hva du går gjennomJeg blir nok motsatt, tar meg skikkelig sammen på jobb og er ufyselig hjemme. Sånn er det hver gang jeg er hormonella![]()
Det gjør helst det jaDe er vel forståelsesfulle når de vet hva du går gjennomDu klarer deg sikkert fint
![]()
Da var dagen kommet for testing for min del, fortsatt negativ så da ønsker jeg dere andre lykke til!!Er ved godt mot og klar for ny runde ;-)
Lycka tillGratulerer til alle som har fått positiv test
Jeg skal på ul i morgen for å se om jeg er klar for innsett over helgen
Håper at livmorslimhinnen ser bra ut og at det ikke er store eggposer
Noen andre som har innsett i desse dager?
hører til st.olavsJeg skal ha innsett neste ukeTror det blir fredag.
Hvor hører du til angel? Er det frys i styrt eller naturlig syklus?
GratulererVis vedlegget 123721
Krysser fingrene for sterkere tester de neste dageneEr på dag 12 etter Ovitrelle i dag. Fremdeles noen dager igjen til testdag.
Ser lovandes utVis vedlegget 123721
Krysser fingrene for sterkere tester de neste dageneEr på dag 12 etter Ovitrelle i dag. Fremdeles noen dager igjen til testdag.
Du tar i från den dagen du hade uttak , det är också samma dag som befruktningOG hvordan beregne hvor langt man har kommet?Hadde uttak 8.juni og innsett 10, regner jeg da fra uttak eller innsett...?