Tusen takkDu tar i från den dagen du hade uttak , det är också samma dag som befruktningdvs att du har samma termin som mig . 3 Mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDu tar i från den dagen du hade uttak , det är också samma dag som befruktningdvs att du har samma termin som mig . 3 Mars
Har du tagit någon test tidigare så du kan jämföra ? Om dagens test är starkare så är du nog gravid. Vet att dom säger 10 dagar så ska den vara ute av kroppen..med halv dos så vore det ju logiskt om också tiden reduseras med 50%?Dagens test! I morgen er det en uke siden en halv ovitrelle ble tatt, den bør vel strengt tatt snart være ute av kroppen, eller? Vis vedlegget 123899
Dagens test! I morgen er det en uke siden en halv ovitrelle ble tatt, den bør vel strengt tatt snart være ute av kroppen, eller? Vis vedlegget 123899
Jeg hadde uttak 9 juni. Og innsett 11 juni. Når har jeg termin da? Jeg trodde d var fra innsett.. så jeg trodde terminen var 6 marsDu tar i från den dagen du hade uttak , det är också samma dag som befruktningdvs att du har samma termin som mig . 3 Mars
Jeg er på dag 15, var på ul fredag og har innsett på onsdag 1/7 fryseforsøk her også! Jeg har tenkt automatisk at jeg tilhører her siden jeg begynte med stimulering i juniEr en del bak mange andre her i gruppa, men er på dag 8 i stimuleringen til fryseforsøk.. Skal på ul på torsdagsatser på innsett neste lørdag.. Blir jeg kanskje juli gruppe da?
I Tromsö så tar dom från den dagen befruktningen sker , och det är samma dag som uttak..Jeg hadde uttak 9 juni. Og innsett 11 juni. Når har jeg termin da? Jeg trodde d var fra innsett.. så jeg trodde terminen var 6 mars![]()
TakkI Tromsö så tar dom från den dagen befruktningen sker , och det är samma dag som uttak..
Så om du hade insett den 9 juni och har en sykel på 28 dagar så får ja upp att du har termin den 4 Mars.
Du tar i från uttaksdatoslenger meg på den her.. for dette med termin og slik har jeg lurt på i tilfelle dette forsøket går bra
når jeg da setter inn et fryst blastocyst som har lagt i 5 dager, skal jeg da ta innsett, minus 5 dager for å få termin?
Nervepirrende, alt er nok helt bra, men skjønner nervøsisteten veldig godtOfficieltestdag i dag med blodprov...
Känner att jag är riktig nervös , speciellt då jag tog en digital i morse som fortfarande visade 2-3 uker..Är en vecka sedan jag fick 2-3 uker och jag hade så lust att den skulle visa 3+ i dag..Ska ringa vid 13:00 i dag och få veta resultatet![]()
Har du redan tagit blodprov?Nervepirrende, alt er nok helt bra, men skjønner nervøsisteten veldig godtLykke til, si fra hva de sa da
![]()
Skulle ikke ta blodprøve jeg - bare urintest hjemme, og skal på ultralyd i juli (tilhører Ullevål)Har du redan tagit blodprov?
UNN är ju så sen med testdag..
Å? Önskar det var så hos mig också..Här är hcg nivån väldig viktig tydligen . Blää :/Skulle ikke ta blodprøve jeg - bare urintest hjemme, og skal på ultralyd i juli (tilhører Ullevål)![]()
Jaa, men jeg skulle gjerne fått det bekreftet på 1000 ulike måter - hahah, men ikke fan av sprøyter dessverre, så holder meg unna legen enn så lengeÅ? Önskar det var så hos mig också..Här är hcg nivån väldig viktig tydligen . Blää :/