Juni!

Dagens test! I morgen er det en uke siden en halv ovitrelle ble tatt, den bør vel strengt tatt snart være ute av kroppen, eller?
ImageUploadedByBV Forum1435488823.419533.jpg

Dagens test! I morgen er det en uke siden en halv ovitrelle ble tatt, den bør vel strengt tatt snart være ute av kroppen, eller? Vis vedlegget 123899
Har du tagit någon test tidigare så du kan jämföra ? Om dagens test är starkare så är du nog gravid. Vet att dom säger 10 dagar så ska den vara ute av kroppen..med halv dos så vore det ju logiskt om också tiden reduseras med 50%?

Dagens test! I morgen er det en uke siden en halv ovitrelle ble tatt, den bør vel strengt tatt snart være ute av kroppen, eller? Vis vedlegget 123899

Krysser fingrene for at testene dine blir sterkere og sterkere :) Aner ikke hvordan det fungerer med halv dose Ovitrelle, men skulle jo tro den gikk kjappere ut av kroppen. Nervepirrende dager dette her ;)

Du tar i från den dagen du hade uttak , det är också samma dag som befruktning :) dvs att du har samma termin som mig . 3 Mars
Jeg hadde uttak 9 juni. Og innsett 11 juni. Når har jeg termin da? Jeg trodde d var fra innsett.. så jeg trodde terminen var 6 mars :)

Er en del bak mange andre her i gruppa, men er på dag 8 i stimuleringen til fryseforsøk.. Skal på ul på torsdag :) satser på innsett neste lørdag.. Blir jeg kanskje juli gruppe da?

Er en del bak mange andre her i gruppa, men er på dag 8 i stimuleringen til fryseforsøk.. Skal på ul på torsdag :) satser på innsett neste lørdag.. Blir jeg kanskje juli gruppe da?
Jeg er på dag 15, var på ul fredag og har innsett på onsdag 1/7 fryseforsøk her også! Jeg har tenkt automatisk at jeg tilhører her siden jeg begynte med stimulering i juni

Jeg hadde uttak 9 juni. Og innsett 11 juni. Når har jeg termin da? Jeg trodde d var fra innsett.. så jeg trodde terminen var 6 mars :)
I Tromsö så tar dom från den dagen befruktningen sker , och det är samma dag som uttak..

Så om du hade insett den 9 juni och har en sykel på 28 dagar så får ja upp att du har termin den 4 Mars.

I Tromsö så tar dom från den dagen befruktningen sker , och det är samma dag som uttak..

Så om du hade insett den 9 juni och har en sykel på 28 dagar så får ja upp att du har termin den 4 Mars.
Takk :D to dager tidligere enn hva jeg trodde. Men det høres jo logisk ut:)

slenger meg på den her.. for dette med termin og slik har jeg lurt på i tilfelle dette forsøket går bra :)
når jeg da setter inn et fryst blastocyst som har lagt i 5 dager, skal jeg da ta innsett, minus 5 dager for å få termin?

slenger meg på den her.. for dette med termin og slik har jeg lurt på i tilfelle dette forsøket går bra :)
når jeg da setter inn et fryst blastocyst som har lagt i 5 dager, skal jeg da ta innsett, minus 5 dager for å få termin?
Du tar i från uttaksdato :)

Men ja du tänker rätt :)

Noen andre som nærmer seg testdag? Hvordan går det eventuelt med nervene deres? :) Her er det testdag på onsdag. Ikke lenge igjen nå :)

Officieltestdag i dag med blodprov...
Känner att jag är riktig nervös , speciellt då jag tog en digital i morse som fortfarande visade 2-3 uker..Är en vecka sedan jag fick 2-3 uker och jag hade så lust att den skulle visa 3+ i dag..Ska ringa vid 13:00 i dag och få veta resultatet :o

Officieltestdag i dag med blodprov...
Känner att jag är riktig nervös , speciellt då jag tog en digital i morse som fortfarande visade 2-3 uker..Är en vecka sedan jag fick 2-3 uker och jag hade så lust att den skulle visa 3+ i dag..Ska ringa vid 13:00 i dag och få veta resultatet :eek:
Nervepirrende, alt er nok helt bra, men skjønner nervøsisteten veldig godt :-) Lykke til, si fra hva de sa da :-)

Å? Önskar det var så hos mig också..Här är hcg nivån väldig viktig tydligen . Blää :/
Jaa, men jeg skulle gjerne fått det bekreftet på 1000 ulike måter - hahah, men ikke fan av sprøyter dessverre, så holder meg unna legen enn så lenge :-)
Har du fått snakket med dem? Og når skal du på ul? :-)

Bp 9 juli , innsett 18 juni så er på rugedag 12 nå. Ikm idag egentlig men ingen tegn enda til tanta, negativ test imårrest skal ta ny på torsdag. Rd 14

Back
Topp