Juni!

Takk takk. Ja skjønner det da, jeg bare kjenner meg så igjen for akk slik var jeg på søndag også, spurte om fryseforsøk og alt, var helt sikker på det ikke hadde gått lissom... Men i går var testen plutselig positiv, så må ikke miste helt troa ;)

Ja det er jo noe i det da, takk for oppmuntring :-) og HURRA for deg og spiren<3

Ånei:nailbiting:
ser for meg at jeg også kan bli grusom å ha i hus.. ligger til slekta å være grusom i overgangsalderen, og dette er jo egentlig en type kunstig overgangsalder har jeg hørt.. puuuhh, krysser fingre og tær!
Ha ha jeg var ikke så værst hjemme men sleit på jobb, med alle umulige kunder....freste mot dem :wacky:
Men det roet seg når sprøytene begynte hi hi...:smiley-angelic006
Du vet det er for en kort periode da ;-)

Ha ha jeg var ikke så værst hjemme men sleit på jobb, med alle umulige kunder....freste mot dem :wacky:
Men det roet seg når sprøytene begynte hi hi...:smiley-angelic006
Du vet det er for en kort periode da ;-)
Jeg blir nok motsatt, tar meg skikkelig sammen på jobb og er ufyselig hjemme. Sånn er det hver gang jeg er hormonella:sorry:

To tester, to dager på rad! Tester for å se om Ovitrellen er ute av kroppen, men synes ikke det er forskjell på disse to.... Mandag var siste sprøyte, ei halv ei!
ImageUploadedByBV Forum1435223191.746322.jpg

Gratulerer til alle som har fått positiv test

Jeg skal på ul i morgen for å se om jeg er klar for innsett over helgen
Håper at livmorslimhinnen ser bra ut og at det ikke er store eggposer

Noen andre som har innsett i desse dager?

Jeg skal ha innsett neste uke :) Tror det blir fredag.

Hvor hører du til angel? Er det frys i styrt eller naturlig syklus?

Jeg skal ha innsett neste uke :) Tror det blir fredag.

Hvor hører du til angel? Er det frys i styrt eller naturlig syklus?
hører til st.olavs :)
styrt syklus, har pco og tr og el kommer sjeldent av seg selv :)
jeg håper inderlig at alt ser bra ut, for st.olavs stenger 3.juli! så MÅ få det til nå :D

hvor hører du til?

Teit spørsmål - skal ringe Ullevål mandag og melde om resultat av innsette, hvilket nummer ringer jeg..? Samme nummer som man ringer for å melde inn menstruasjon/starte opp hele prossessen :eek:

OG hvordan beregne hvor langt man har kommet?Hadde uttak 8.juni og innsett 10, regner jeg da fra uttak eller innsett...?

OG hvordan beregne hvor langt man har kommet?Hadde uttak 8.juni og innsett 10, regner jeg da fra uttak eller innsett...?
Du tar i från den dagen du hade uttak , det är också samma dag som befruktning :) dvs att du har samma termin som mig . 3 Mars

Back
Topp