Juni!

Sksl også gå på de i to uker, så føler jo at jeg egentlig burde kunne teste etter de to ukene har gått :wideyed: Skal egentli ikke teste før 1.juli jeg da hvis jeg ikke får mensen da, men det blir jo tre uker etter innsett.. Var det de sa hvertfall, men skulle bare ta test hjemme jeg da, skal du ta hos legen..?
Ja jeg skal ta blodprøver den 22 juni. Det er to uker etter uttaket da. Så vet ikke om det er noe vits å ta hjemmetest før det? Problemet er at jeg må dra på Riksen for å ta blodprøven om jeg skal få svar samme dag, tar jeg blodprøven her må jeg vente tre til fem dager på svaret, derfor jeg tenkte å teste selv...

Tanta hadde fortsatt ikke kommet, så tok en bt i går kveld 16 dpo og fikk en rosa strek. Sterkere i dag tidlig og positiv digital 1-2. Jeg et helt i sjokk, skulle jo igang med frys nå. Jeg som aldri aldri før har sett noen positiv test (Bortsett fra den kjemiske på 1 ivf). Prøver å være glad, men er ærlig talt helt ute av meg selv. La dette sitte hele veien til februar :Heartblue
Wow, så utrolig flott da. Gratulerer såå masse, krysser fingrene for deg ;)

Tanta hadde fortsatt ikke kommet, så tok en bt i går kveld 16 dpo og fikk en rosa strek. Sterkere i dag tidlig og positiv digital 1-2. Jeg et helt i sjokk, skulle jo igang med frys nå. Jeg som aldri aldri før har sett noen positiv test (Bortsett fra den kjemiske på 1 ivf). Prøver å være glad, men er ærlig talt helt ute av meg selv. La dette sitte hele veien til februar :Heartblue

Herregud! Gratulerer så mye :) Det er jo fantastisk. Og ja: la det sitte til februar <3

Gratulerer - for en fin overraskelse :Heartred

Haha Grattis :D

Jeg har testdato 23/6, men har en fridag 22/6. Om den er negativ vil jeg heller deppe hjemme enn å dra rett på jobb etterpå. Og jeg tenker en dag fra eller til vil vel ikke ha noen innvirkning på resultatet vel?

Har mye murringer og kramper i livmora om dagen. Er det positivt eller negativt? Andre som har det slik? Bare fire dager igjen av lutinus nå og jeg kjenner jeg gleder meg. Lei av rennende elv der nede og truseinnlegg døgnet rundt

Jeg har testdato 23/6, men har en fridag 22/6. Om den er negativ vil jeg heller deppe hjemme enn å dra rett på jobb etterpå. Og jeg tenker en dag fra eller til vil vel ikke ha noen innvirkning på resultatet vel?

Har mye murringer og kramper i livmora om dagen. Er det positivt eller negativt? Andre som har det slik? Bare fire dager igjen av lutinus nå og jeg kjenner jeg gleder meg. Lei av rennende elv der nede og truseinnlegg døgnet rundt
Har samma som dig :) så om du får positiv test så vet jag :p
Lutinus är verkligen gris!

Lutinus er noe herk!! :wacky: Truseinnlegg også, klam ekkel følelse hele tiden... Har mye murringer,samt at magen er superoppblåst - spesielt på ettermiddag/kvelden.. :-(

Ja jeg skal ta blodprøver den 22 juni. Det er to uker etter uttaket da. Så vet ikke om det er noe vits å ta hjemmetest før det? Problemet er at jeg må dra på Riksen for å ta blodprøven om jeg skal få svar samme dag, tar jeg blodprøven her må jeg vente tre til fem dager på svaret, derfor jeg tenkte å teste selv...
Da hadde jeg testet hjemme :-) har ikke fått noen dato for blodprøver jeg :-( men får vel ganske sikkert svar på hjemmetester og

Ikke lenger? Jeg fikk sikkert skrekken når jeg hadde fryseforsøk som første innsett og skulle gå på vaginaltabletter til uke 10 hvis jeg ble gravid. Så man skal ikke det på lutinus på ferskforsøk?

Å du er heldig, jeg må bruke det til jeg får svar på blodprøvene, så må hente ut enda en pakke ;( Men i dag glemte jeg den midt på dagen, bør jeg ta to i løpet av kvelden eller bare droppe en egentlig?

Ikke lenger? Jeg fikk sikkert skrekken når jeg hadde fryseforsøk som første innsett og skulle gå på vaginaltabletter til uke 10 hvis jeg ble gravid. Så man skal ikke det på lutinus på ferskforsøk?
Virker som det varierer litt hvor lenge man må gå på det, er mitt første forsøk, ferskforsøk og slapp heldigvis unna med to uker :-S

Hvor lenge skal man gå på lutinus etter innsett egentlig?

Det varierer veldig både i forhold til klinikk og diagnose. Vet de som har habituell abort ofte går lengre på det. Virker også som privat ønsker at man går lenge på det. Jeg hadde IVF offentlig og skulle gå i 2 uker fra uttak.

Virker som det varierer litt hvor lenge man må gå på det, er mitt første forsøk, ferskforsøk og slapp heldigvis unna med to uker :-S
Jeg både håper og ikke håper at jeg eventuelt skal gå lenger.. håper fordi det føles trygt, håper ikke fordi vaginaltabletter er så fryktelig grisete og ubehagelig. Og jeg får bomull i hodet hvis de har like egenskaper som dem man får til frys.

Back
Topp