Juni!

Grattis, så bra :-)
Fikk også satt inn ett egg i dag, fire på frys :-) deilig å være "ferdig", har fylt opp de neste ukene med masse gøy og planer og håper det går fort, spennende å se om vi lykkes :-)
Ja jeg også sitter og tenker på hva jeg kan finne på, orker ikke at dagene skal gå tregt nå... He he...

Gratulerer så mye jenter :D Nå blir det spennende fremover. Gøy å ha noen julirugere å følge med på frem til man blir ruger selv.

ja, er kjempe kjedelig!! :p men bare håper at alt går som det skal.. nå har vi blitt stoppet av juleferie og påskeferie, så håper virkelig ikke at sommerferien skal stoppe oss også! har 7 egg på frys, så håper å få inn gullblasto før sommeren ;)

har du mange på frys?
Har 5 på frys i 3 strå. Alle 4-delte :-)

Grattis, så bra :)
Fikk også satt inn ett egg i dag, fire på frys :) deilig å være "ferdig", har fylt opp de neste ukene med masse gøy og planer og håper det går fort, spennende å se om vi lykkes :)
Gratulerer som ruger!

Ett 7-delt sattes in i dag..blir troligtvis ingen på frys heller..Då dom andra 2 såg ut till att ha stannat upp lite..Dom har tills på lördag att fortsätta utvecklingen..skuffad :( klarar inte å va glad just nu . Men d går väl över till slut ..får satsa på att det var guldägget som vart satt in :)

Ett 7-delt sattes in i dag..blir troligtvis ingen på frys heller..Då dom andra 2 såg ut till att ha stannat upp lite..Dom har tills på lördag att fortsätta utvecklingen..skuffad :( klarar inte å va glad just nu . Men d går väl över till slut ..får satsa på att det var guldägget som vart satt in :)
Man trenger jo bare ett godt egg, så jeg krysser fingrene sammen med deg på at dette var det som skulle til :)

Wiiii!! Var på ul i dag og jeg hadde hod fremgang! Han sa det var 95% sjanse for uthent til onsdagen:) skal inn bare for en ekstra kobtroll på mandag. :) endelig fungerer det! Men typisk min flaks så tullet puregon pennen min i dag når jeg skulle sette, så litt usikker på om jeg fikk inn hele dosen. Godt det er noen dager igjen!

Wiiii!! Var på ul i dag og jeg hadde hod fremgang! Han sa det var 95% sjanse for uthent til onsdagen:) skal inn bare for en ekstra kobtroll på mandag. :) endelig fungerer det! Men typisk min flaks så tullet puregon pennen min i dag når jeg skulle sette, så litt usikker på om jeg fikk inn hele dosen. Godt det er noen dager igjen!
Wohoo så bra :D

Huff, jeg venter også på mensen. Den må komme senest mandag for at jeg skal rekke fryseforsøk før sommerferien.

Back
Topp