Juni!

En uke til testdato... Tiden går sakte og følelsene på hvordan det går er Berg og dalbane. I det ene øyeblikket er jeg rolig og føler det har gått bra, i det neste fortvilet fordi det ikke har gått bra. Blir en lang uke...

Er litt pessimist jeg, føler meg akkurat sånn som jeg vanligvis føler meg før mens... Får vondt i beina og murringer en uke før, ikke noen god følelse :-(

Wow, så utrolig flott da. Gratulerer såå masse, krysser fingrene for deg ;)
Herregud! Gratulerer så mye :) Det er jo fantastisk. Og ja: la det sitte til februar <3
Gratulerer - for en fin overraskelse :Heartred

Tusen takk skal dere ha!! Det er helt vanvittig rart. Jeg er helt overbevist over at de medisinene jeg tok på ferskforsøket mitt har en finger med å spillet. At eggene mine på en eller annen måte har bedret seg. Er fortsatt veldig rart. Men fint også da :-)

Håper inderlig at mange av dere følger etter med positive tester snart :-)

Melder meg ut herfra jeg.. hadde uttak i går og det blir totalfrys fordi jeg hadde for mange egg. De snakka om ei grense på 15 for å få innsett, jeg hadde 16. Jeg måtte ta blodprøver også, fare for overstimulering. Skjønner jo at de ikke vil vi skal bli syke og bli innlagt på sykehus på grunn av overstimulering, men hadde virkelig sett frem til et ferskforsøk nå, siden det forrige ble totalfrys pga at jeg var litt over bmi-grensa. Så flink og så for ingenting føles det som. Gah.

Melder meg ut herfra jeg.. hadde uttak i går og det blir totalfrys fordi jeg hadde for mange egg. De snakka om ei grense på 15 for å få innsett, jeg hadde 16. Jeg måtte ta blodprøver også, fare for overstimulering. Skjønner jo at de ikke vil vi skal bli syke og bli innlagt på sykehus på grunn av overstimulering, men hadde virkelig sett frem til et ferskforsøk nå, siden det forrige ble totalfrys pga at jeg var litt over bmi-grensa. Så flink og så for ingenting føles det som. Gah.
Æsj, så utrolig kjipt da. Jammen er det mange hensyn hit og dit. Håper du får ett fryseforsøk fort og at det går bra ;)

Å, nei - så kjipt!!! :-(
Jeg håper dere kommer fort i gang igjen.. Kan du begynne rett på igjen med spray, eller må du vente til neste mens..?

Å, nei - så kjipt!!! :-(
Jeg håper dere kommer fort i gang igjen.. Kan du begynne rett på igjen med spray, eller må du vente til neste mens..?
Æsj, så utrolig kjipt da. Jammen er det mange hensyn hit og dit. Håper du får ett fryseforsøk fort og at det går bra ;)
Jeg har kortstimulering og på frys bruker jeg ikke spray. (Er det noen som gjør det, det visste jeg ikke :p) skal ringe inn blødningen jeg får nå etter uttaket så bruker de den for å holde av plass til meg over ferien. Hørtes ut som at hvis det ikke hadde vært ferie så hadde jeg kunnet satt inn på neste :) det er kjempekjipt, og jeg var lei meg når de sa jeg hadde fått for mange egg, men samtidig er jeg glad for at de tar hensyn til oss også, og ikke vil at vi skal havne på sykehuset. Med 16 modne egg ut så krysser jeg fingrene for mer enn et gost fryseegg og da får jeg flere innsett også før neste sprøyteperiode :D

Jeg har kortstimulering og på frys bruker jeg ikke spray. (Er det noen som gjør det, det visste jeg ikke :p) skal ringe inn blødningen jeg får nå etter uttaket så bruker de den for å holde av plass til meg over ferien. Hørtes ut som at hvis det ikke hadde vært ferie så hadde jeg kunnet satt inn på neste :) det er kjempekjipt, og jeg var lei meg når de sa jeg hadde fått for mange egg, men samtidig er jeg glad for at de tar hensyn til oss også, og ikke vil at vi skal havne på sykehuset. Med 16 modne egg ut så krysser jeg fingrene for mer enn et gost fryseegg og da får jeg flere innsett også før neste sprøyteperiode :D
Åja, du har hatt frys du ja selvsagt - nei aner ikke om man bruker spray på fryseforsøk i grunn, litt newbie på alt egentlig :-) Håper du får mange fine på frys da, deilig å slippe stikking og ikke minst egguttak :-S

Åja, du har hatt frys du ja selvsagt - nei aner ikke om man bruker spray på fryseforsøk i grunn, litt newbie på alt egentlig :) Håper du får mange fine på frys da, deilig å slippe stikking og ikke minst egguttak :-S
Nei, hadde ikke fryseforsøk nå nei, skal ha det over ferien :)
Jaa, egguttak er vondt! På høyre side. Hehe. Jeg ba dem starte der nå på mandag, for venstre kjenner jeg ingenting, så behagelig å avslutte med noe som ikke gjør vondt :) Er litt godt med fryseforsøk for man slipper å stikke ja.

Nei, hadde ikke fryseforsøk nå nei, skal ha det over ferien :)
Jaa, egguttak er vondt! På høyre side. Hehe. Jeg ba dem starte der nå på mandag, for venstre kjenner jeg ingenting, så behagelig å avslutte med noe som ikke gjør vondt :) Er litt godt med fryseforsøk for man slipper å stikke ja.
Hahah, huff, roter fælt jeg nå ser jeg :rolleyes:
Woow, min høyre side også var helt grusom!! Gråt og ynket meg som verste pysa, mens venstre siden gikk veldig fint :-) Håper vi slipper flere runder med det, har heldigvis 4 egg på frys hvis det ikke skulle fungere nå :smiley-angelic001

Slenger meg inn, litt sent men dog! Hadde uttak forrige uke, testdag neste fredag. Ruger på to gullegg, og tida går så ufattelig sakte! Runde 5 med ivf/icsi for oss, testa i dag for å se om ovitrellen er ute av kroppen. Det var den, så kommer til å ta litt av med testing fremover haha! Hva gjør dere andre for å få tiden til å gå?

Da har jeg nok en gang vært på ul og eggene mine har stoppet opp på 13mm.. Skal øke dose puregon litt, og tilbake på ny ul på fredag...

Slenger meg inn, litt sent men dog! Hadde uttak forrige uke, testdag neste fredag. Ruger på to gullegg, og tida går så ufattelig sakte! Runde 5 med ivf/icsi for oss, testa i dag for å se om ovitrellen er ute av kroppen. Det var den, så kommer til å ta litt av med testing fremover haha! Hva gjør dere andre for å få tiden til å gå?
Oi, spennende! Jeg ruger på ett egg, er en uke siden innsett i dag og tiden går uendelig sakte!! Veksler mellom å gå i kjelleren og føle at mensen kommer (allerede tatt tre tester - alle negative seff)og at det aldri kommer til å gå, til å være optimist og tenke at NÅ sitter'n! Har prøvd å ha planer med venninner hver dag, og vært ivrig på matlaging/baking etc (lagt på meg to kilo så nå holder det kanskje med baking...) I dag skal jeg prøve meg på trening for første gang siden uttak :wtf:

Oi, spennende! Jeg ruger på ett egg, er en uke siden innsett i dag og tiden går uendelig sakte!! Veksler mellom å gå i kjelleren og føle at mensen kommer (allerede tatt tre tester - alle negative seff)og at det aldri kommer til å gå, til å være optimist og tenke at NÅ sitter'n! Har prøvd å ha planer med venninner hver dag, og vært ivrig på matlaging/baking etc (lagt på meg to kilo så nå holder det kanskje med baking...) I dag skal jeg prøve meg på trening for første gang siden uttak :wtf:

Aååå, spennende begge to! Skal krysse alt jeg har for positive tester! :)

Hahah, huff, roter fælt jeg nå ser jeg :rolleyes:
Woow, min høyre side også var helt grusom!! Gråt og ynket meg som verste pysa, mens venstre siden gikk veldig fint :) Håper vi slipper flere runder med det, har heldigvis 4 egg på frys hvis det ikke skulle fungere nå :smiley-angelic001
Det er bra de fleste av oss får flere muligheter med egg på frys ;) jeg har fått regning på den ene ultralyden jeg hadde forrige uke som jeg vet jeg allerede har betalt, så har ringt dem så de skal ringe meg opp i løpet av dagen. Kan jo alltids spørre om de vet hvordan det går med eggene samtidig ;p

En uke siden innsett og jeg sliter med kvalme... Begynte på mandag kveld når jeg kjørte bil, og i går når jeg kjørte, i dag har jeg bare vært kvalm... Husker jeg var kvalm lenge før jeg fikk positiv test forrige gang, men kan man virkelig få symptomer så tidelig?

Er det vanlig at forsøket blir avbrutt ved mange egg altså? Har hatt en del egg ved begge uttak, men har fått innsett likevel. Kanskje ulik praksis offentlig og privat?

Er det vanlig at forsøket blir avbrutt ved mange egg altså? Har hatt en del egg ved begge uttak, men har fått innsett likevel. Kanskje ulik praksis offentlig og privat?
Etter det jeg har hørt har klinikkene forskjellige kriterier, og der jeg går er de kjent for å være veldig strenge og forsiktige, men også at de har gode resultater :)

Back
Topp