Juni - skravletråden

Det kommer selvsagt helt sikkert dels an på kvaliteten ja. Og kan ha blitt bedre de seneste år, det er vel et par år sdien jeghlrte om slikt, og de trærene var jo da 2-3 år gamle, så altså minst 5 år siden de var laget
Vil tro de har blitt bedre ja

Infeksjonen er på vei ned og hun sendes nok hjem om ikke så lenge.

Det et såvidt jeg forstår slik at nå som infeksjonen går ned og hevelsen i tarmen har gått ned slik at det er passasje der igjen, så vil den begynne å virke (trekke ut veske så det ikke er rennende diaré) etterhvert så det er grunn til å tro at hun blir frisk igjen. Bare... Det tar tid. Hun er veldig sliten. Veldig. Blir nok godt å komme hjem, men hun har godt av å være der

Pappa tar ferie når hun skrives ut for å være der og ta vare på henne. Det vil ta lang tid før hun er seg selv igjen. Sommeren går. (høsten og, tror nå jeg...) barnebarna orker hun ikke treffe på en stund, og når den tid kommer, en og en. (minner om at for ei uke siden hadde de fire stykker på camping med campingvogn fra fredag til søndag...)

Men alt tyder på at hun slipper operasjon!
Så godt å høre at hun er på bedringens vei:)

Så godt å høre at hun er på bedringens vei:)

Ja, det er godt det. Hun SÅ virkelig ikke bra ut da jeg kom, men hun ER bedre, TARMEN er bedre, hun er bare innmari utslitt. Og derved ser hun ikke bra ut

Ah så kjipt da
Ja du får gjøre det

Ellers så lever sikkert det vi har et år eller to til, selv om mannen hver gang vi pakker det opp mener at dette er siste gangen.... så pakker vi det da ned igjen også...

Back
Topp