Så koselig med familiebesøkDa er mini lagt endelig. Jeg og k har kjørt til foreldrene mine. Mye av slekta kommer i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med familiebesøkDa er mini lagt endelig. Jeg og k har kjørt til foreldrene mine. Mye av slekta kommer i morgen
Jeg er så heldig at mamma lager pakkekalender til alle gutta og til bonusdatter!
Vet ikke om jeg hadde laget til en 1 åring? Sikkert ikke...
Jeg koser megH
Deilig uten svigers?
Får prøve å ikke la de slippe for langr unna oss andre
God kveld spreke duGod kveld nettop kommet hjem fra trening
Fått slappet av noe idag?
Alt vel svigers har reist og jeg er i gang med ferieuke nr 2
Håper han fikk lønn for strevetBle over to t
He he ja hver sin smakTrolig
Likefullt vil jeg ikke ha lys, fordi jeg SKAL ha på lysene mine med farger....
Ikke så rart etter en slik rundeJa, det er godt det. Hun SÅ virkelig ikke bra ut da jeg kom, men hun ER bedre, TARMEN er bedre, hun er bare innmari utslitt. Og derved ser hun ikke bra ut
Sånn som her det da i grunnEllers så lever sikkert det vi har et år eller to til, selv om mannen hver gang vi pakker det opp mener at dette er siste gangen.... så pakker vi det da ned igjen også...
Det tror jegHytta blir nok bra
Fikk en blid morHåper han fikk lønn for strevet
Hvilke planer har du?Da er jeg opptatt også
Godt med fred og ro etter en uke med mammaDet tror jeg
hva syns han?Er ikke det! Også vil jeg helst ha hjelp av mannen også
Holder på å sovneAkkurat funnet sofa
Du da?
jeg løpHva trente du?
God kveld sporty
Hehe takk takk, må jo fortsette med treningaGod kveld spreke du
Snill mamma du har altsåMamma broderer kalender til alle barnebarna, og gir den i julegave ferdig fylt, utlevert i tide til å begynne å åpne pakker. (Eldstrmann sin hadde 27 pakker da han fikk den 1,5 år gammel, de kom den første helga i advent og det var altså i slutten av november....) Mellomste var nesten to da hun fikk sin, og jeg antar egentlig at det er NESTE jul yngste også får sin. (Men jakten på hvilken det skal være er begynt. Og jeg husker ikke, tror kanskje den er valgt også? Temaet kommer vel opp igjen til høsten om ikke...) Men deretter ordner vi pakker til dem selv de resterende årene da. Siden jeg og min svigerinne har helt ulik formening om hva vi vil ha i dem er det like greit....
Jepp, NÅ kan ferien starteOg herfra og ut kan du nyte svigers-fri ferie?